piątek, 7 października 2011

Brrr...zimny dzień ; o .

Dzisiaj od samego rana jest mi strasznie zimno ; o . xdd . Jak zwykle nie mogłam wygramolić się z łóżka ;p . No a do tego rano wyłączyli prąd ... w sumie to wszystkim dookoła . Achh . no ale musiałam w końcu wstać no bo bym nie zdążyła ;p . No i po ciemku myłam zęby , czesałam się i tp , prąd powrócił dość późno ... -,- . No ale tak czy inaczej ja i Pati < znowu > spóźniłyśmy się do szkoły . W sumie to nie wiem co się ostatnio dzieje z tymi trajtkami ... są jakieś dziwne ;p . Cóż lekcje dzisiaj bardzo szybko minęły no bo w piątki jest ich tylko 5 ;]] . Jutro znowu na mecz więc dzisiaj jechałam < jechaliśmy> po bilety  . Nie wiem jeszcze dokładnie co będę robiła przez te 2 dni ; D. Wieczorem poszłam na dwór no ale znowu były ciągłe zmiany towarzystwa ;pp . Byłoo tak zimno że szybko zwinęłam się do domku ...;)

Coś z dzisiaj :





Nie , nie te opaski to nie taki nasz dzisiejszy dodatek ;p . Tylko jadąc nudnym trajtkiem < jak wracałyśmy z zakupu biletów xd >  i przeglądając gazetę znalazłyśmy je jako dodatki no i wpadłyśmy na pomysł by je założyć . Potem ja i Pati śmigałyśmy tak po dzielnicy hehe no i jakiś pan do nas : Indianie górą  ; d hehe . Tak niby nic w tym śmiesznego no bo te opaski są teraz bardzo modne i wgl. no ale my jakoś nie umiemy ich ubierać ;pp i wyglądałyśmy idiotycznie no ale śmiesznie ;] . Kiedyś zakupię se takie cudo ale jakieś fajne a nie z gazety xd , i nauczę się w nim chodzić ;] - tak , takie małe postanowienie xdd . Aaa i jeszcze ten uśmiech na ręku Klozy xdd . ;) . No to ja się żegnam i życzę wam miłego weekendu , postaram się jakoś wkrótce odezwać ; D . 

15 komentarzy:

  1. super fotki!
    ZAPRASZAM DO MNIE

    http://pati-chica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądacie jak amerykańska paczka wszystkie w tych opaskach tak samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam wole po ciemku myć zęby niż gdyby miało nie być wody, bo i z takim przypadkiem się spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie takie opaski,ale tylko na zdjecia,bo jak na moja wielka glowe sa nie wygodne;)
    buziaki.fajne zdjeciA
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubie te opaski ;d
    Pozytywne zdjęcia ;ld

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam takie opaski, fajne sa ;p super fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA. POSIADAM WIELE MARKOWYCH UBRAŃ I DODATKÓW, W 100 PROCENTACH NOWYCH. KUPUJĘ MNÓSTWO UBRAŃ I NIESTETY WIĘKSZOŚĆ RZECZY JEST PÓŹNIEJ NIENOSZONA, MAJĄ NAWET METKI ! ; D CHĘTNIE SPRZEDAM W NISKIEJ CENIE.

    JEANSY ZARA - 45 ZŁ, NOWE Z METKAMI !

    KOZAKI SKÓRZANE LASOCKI, NA KOTURNIE Z NATURALNYM FUTREM - 100 ZŁ, NOWE !!!

    SUKIENKA ORSAY, MAŁA CZARNA, ZAŁOŻONA RAZ - 40ZŁ

    BLUZKA Z MARSZCZONYMI RĘKAWAMI, ZARA - 20ZŁ, NOWA!

    TUNIKA PROMOD - 30 ZŁ, ZAŁOŻONA RAZ !!!

    ELEGANCKA BLUZKA ORSAY - 25 ZŁ, NOWA !!!

    KRÓTKI SWETEREK Z FUTERKIEM - 30 ZŁ, NOWY !!!

    KOSZULA W PASECZKI, YESSICA - 25 ZŁ, NOWA !!!

    I WIELE INNYCH.

    DODATKOWO TAKŻE, RECENZJE KOSMETYKÓW, BALSAMÓW, ITD.

    http://lapetiteanglaise.pinger.pl/

    ZAPRASZAM SERDECZNIE !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te opaski, ale mi nie pasują !

    OdpowiedzUsuń
  9. zimny, zimny... ale pozytywny widac;) obserwuje i lcize na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje slicznie :)
    swietne zdjecia <3
    www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieciaku ,bierz się za naukę ,a nie się szmacisz.
    Ledwo od ziemi odrosła i kolczyk w nosie ma i włosy farbowane

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy - ale tak serio to co cię to interesuję .?? I wgl . skąd wiesz że się nie interesuję nauką .?? . Spokojnie , nie musisz się o to martwić . ;pp .

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .