niedziela, 23 października 2011

"Giganci Ze Stali"

Wczoraj byłam z moim bratem w kinie na filmie " Giganci ze stali " ;)

Film serdecznie polecam ;] . Jest genialny za równo dla mnie jak i dla mojego czteroletniego brata ;). Myślę że powinien przypaść raczej każdemu do gustu . ; D . Oglądaliście już .? Jak oceniacie .? ;)


Po filmie dołączyła się do nas Pati i pojechaliśmy do Parku Oliwskiego po liście - no tak znowu ; p . I tak brakuje nam jeszcze aż 7 . Kurde noo -,- .! xd . Czasu nie mamy już za dużo więc trzeba będzie coś wymyślić na dniach . Noo ale nie kumam , łaziliśmy po tym parku z 3 godziny noo i nie wiem już gdzie mogą być te liście ;/  . Przynajmniej spędziliśmy dość miło czas , pomimo tego  że było zimno to nawet fajnie łazi się po takim parku ; D .




Dla niektórych widoków jestem nawet w stanie pokochać tą JESIEŃ  ;) - taa pora roku coś w sobie ma , nie wiem co to jest ale coś tam jest ; D .

ps. Zaczęło się ; D . Nauka , nauka i jeszcze raz nauka . W przyszłe dwa tygodnie tyle tego że nie wiem jak to ogarnąć no ale jakoś trzeba . Do tego mamy zadane na technikę napisanie piosenki ; o . O zapinaniu pasów ; DDD . Jutro musimy to powysyłać pani na pocztę . U mnie totalny brak weny puki co więc nie wiem jak dam se z tym radę xd . Do tego pisać piosenkę o pasach .?? .!! No błagam no -,- xd . Ciekawe jaką mam wybrać melodię .?? ; ] . Może wy coś doradzicie .? xd 

24 komentarze:

  1. ahhahah super zadanie z techniki. :3
    musze obejrzec tego filma :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam tego filmu... Ładne zdjęcia, czuć jesień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. film nie w moim stylu,ale jesli fajny to moze obejrze:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. ` crazy natalka . - tak , tak ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ogladalam ;) super kolorki ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. może się skuszę na ten film ♥
    nie wiem co Ci doradzić jeśli chodzi o melodię xD

    Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo ; ****

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jak u każdego < 3
    ja nawet dla takich widoków nie pokocham nigdy jesień, brrr zimno.. -.-'

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidze jak jest zimno, wole lato < 3
    i wakacje! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne macie zadanie z techniki :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten film! Po prostu go kocham! Naprawdę bardzo polecam :*

    www.wszystko-o-simach3-2.bloog.pl
    www.horse-my-world.bloog.pl
    www.pandora-rpg.bloog.pl

    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .