wtorek, 4 października 2011

Jeden z tych jesiennych outfitów .

Dzisiaj miałam dodatkową lekcję niemieckiego . Zaczynam powoli ogarniać ten język xd . Zobaczymy co będzie dalej .Jutro środa czyli najbardziej męczący dzień -,- . Lekcje kończymy dopiero o 16.10 i do tego jest sprawdzian z biologi , a materiału zupełnie nie ogarniam , trzeba będzie się pouczyć . Na szczęście lekcje zaczynamy o 8.55 więc choć trochę się wyśpię xd .  Dziś mam dla was moją stylizację z niedzieli . Na dworze powoli robi się jesienna atmosfera więc postanowiłam na to postawić xd . Długa ciepła bluza i moje kochane buty typu emu które uwielbiam ...;) . Znowu jest prosto i wygodnie ;] .



Bluza - Prywatny Sklep 
Tunika - Okay 
Ciemne Rurki - Tally Weijl
Buty - New Yorker 

Jestem ciekawa co sądzicie na temat tej stylizacji ;] . 

20 komentarzy:

  1. masz fajne buty :)
    u mnie post w którym możesz zadawać pytania, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna.taka normalna ale fajna.
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) Śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam emosie! Świetne, luźne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) a ty masz piekne wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki :) Masz genialne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny outfit :) zapraszam,nowa notka:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. grr, nie znoszę niemieckiego >.< outfit fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz super włosy ! zazdroszczę :d
    Zapraszam na Swojego bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie !
    +zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzeczka !:D dodaję się do obserwatorów :) będzie mi miło jak wpadniesz do mnie i weźmiesz udział w loterii :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .