czwartek, 27 października 2011

♥Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Tak bardzo pokocham że aż muszę zrobić o tym posta ^^ . No na prawdę jestem tym teledyskiem strasznie zauroczona . Jeden z najlepszych teledysków tej wokalistki ;]. Sama Rihanna wygląda w nim cudownie . Ten klimat i styl - ja to lubię ;) . Co do piosenki od razu wpada w ucho . Naprawdę bardzo miło się to ogląda i słucha ; D . Zresztą po tej artystce to zawsze trzeba spodziewać się czegoś naprawdę dobrego ;] .

Kilka zdjęć które wygrzebałam w necie ; D :






A co wy myślicie o tym teledysku i piosence .? ^^ .
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

23 komentarze:

  1. aaaaaaaaaaa ! love love love ! zakochałam się w tej piosence i teledysku przez Ciebie ♥
    masz rację, jeden z lepszych teledysków Rihanny < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny!!

    pierwszy raz go widze-ale jest bajeczny!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. ja je kupowałam w styczniu . -.- już dawno w archiwum..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta piosenki Rihanny .

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że i teledysk i piosenka są świetne :) Mam je i kilka innych u siebie na blogu, więc zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka jest rzeczywiście świetna!
    Masz super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ;)
    obserwuję i zachęcam do obserwowania mojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piosenka fajna, ale denerwuje mnie wstęp kiedy ona cos mówi ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ta piosenka! ;D
    I teledysk, i jak rihanna jest ubrana... po prostu świetnie!

    zuki-berlin.blogspot.com
    dodajemy sie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. K O C H A M TO ♥


    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję, szkoda, że to tylko przeróbka w photoshop -.-'

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna piosenka . Rihanna ♥
    Super blog . Obserwuje i zapraszam do mnie . Będzie mi bardzo miło jak do mnie zajrzysz i wyrazisz swoją opinię na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. no no świetna jest:) zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dodając komentarz nie musisz pisać tych dodatkowych informacji ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. piosenka świetna natomiast teledysk jak dla mnie nie bardzo :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. KOCHAM tą piosenkę i teledysk!!!!!!:D

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. teledysk podoba mi się , ale nic nie przebije głosu Rihanny <3

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .