niedziela, 2 października 2011

Rodzinna niedziela . ^^

Hej . Co u was .? Jak w szkole .? U mnie jakoś leci . Tak , oczywiście mogłoby być lepiej -,- . Dzisiaj rano pojechałam na konie tak samo jak tydzień temu . Ostatnio obiecałam sobie że znowu zacznę jeździć . Przez dwa lata przerwy oj dużo się zapomniało . No ale wierzę w to że teraz będzie tylko do przodu ^^ . Muszę jeździć regularnie i się pilnie uczyć ;pp . No dzisiaj znów widziałam tego najcudowniejszego konia jakiego w życiu widziałam . No ale zacznijmy od tego że konie to najcudowniejsze istoty na Ziemiii . !! . Mają dla mnie ogromne znaczenie i są takie cudowne ♥  . No tak o koniach przeczytacie zapewne jeszcze nie raz na moim blogu ;] . Następnie -też-  rodzinnie wybrałam się do lasu . Cel - znalezienie liści potrzebnych do zielnika na biologię ;p ii zrobienie fajnych fotek by w końcu wykonać ten nagłówek . No ale nie udało się . Liści znalazłam tylko z pięć , a żadna z fotek nie jest jakaś fajna ; ( . No ale mówi się trudno , uda się kiedy indziej ;] . Jakoś wieczorem wybrałam się też na dwór . Co chwilę ktoś dochodził i odchodził ;p , więc nie będę pisała z kim byłam . No niestety jutro PONIEDZIAŁEK . Ale w tygodniu się jakoś odezwę , nie tak jak bywało ostatnio ;p .




A wy też robicie se czasami takie rodzinne dni .? ;]


W tej piosence i teledysku jestem totalnie rozkochana ...;) . Mistrzostwo ;.D 

7 komentarzy:

  1. u mnie dopiero od środy zaczyna się szkoła :)
    Uwielbiam spacery po takich miejscach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pomyslałabym że masz 13 lat !
    Oczywiscie uznaj to za komplement.

    OdpowiedzUsuń
  3. Julia. ♥ - nie , to maltańczyk ; D .

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .