poniedziałek, 17 października 2011

♥ Samsung Galaxy S II ♥

Witajcie ;) . Dzisiaj chciałam wam pokazać mój nowy piątkowy nabytek ^^ . Samsung Galaxy S II - o tym telefonie marzyłam już od dawna , no a moja nokia była już w fatalnym stanie ;) . Ja wybrałam białą wersję . Jestem z niego bardzo , bardzo zadowolona ;] . Jest ładny , szybki , nowoczesny no i ma mnóstwo aplikacji - czyli wszystko co cenie sobie w telefonie ; D . Mogę wam go szczerze , bardzo szczerze polecić . A wy co o nim myślicie .?



31 komentarzy:

  1. Ja mam samsung galaxy ace. Jest bardzo podobny jeśli chodzi o aplikacje itp. Zastanawiałam się nad tym, ale stwierdziłam, że trochę za duży. Po za tym jest boski <3
    tatarek-tatarek.blogspot.com
    ZAPRASZAM :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku zajebisty jest ♥ Białe telefony są najlepsze ja też mam biały ale aville . Ten jest swietny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny telefon !

    http://julia-nowak.blogspot.com/- zapraszam ! będzie mi miło jeżeli dodasz mnie do obserwowanych i pozostawisz koma !

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spoko telefon ;p

    Ps. Zapraszam do mnie ! Będzie mi bardzo miło jeśli w wolnej chwili mnie odwiedzisz :]

    OdpowiedzUsuń
  5. :O
    fajny telefon ;))

    + obserwuje licze na to samo.
    Zapraszam do mnie ^^.
    Pozdrawiam ciepluteńko.

    OdpowiedzUsuń
  6. hm, ładnie wygląda, nawet bardzo i jak cieniutki!:D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też muszę w końcu kupić jakiś telefon...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczny, bardzo elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancki ! Ale ja już mam urazę do tego typu telefonów, powiedziałam sobie że nigdy więcej !
    ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny jest ;3

    zapraszam, u mnie NN!
    agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdrościć nabytku. Świetny blog. Dodaję :)

    K .

    __________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ;)
    _______________________
    WWW.WILDLOOVE.BLOGSPOT.COM-ZAPRASZAM DO OBSERWOWANYCH! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie ja się nad nim zastanawiam... :) Czyli rozumiem, że warto, tak ? :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też go mam . I też szczerze polecam xD
    Obserwuję < 33

    OdpowiedzUsuń
  15. Kinga - tak , tak oczywiście polecam . Warto . ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba go kupię. :)
    Jeszcze nigdy nie miałam Samsunga no ale trzeba kiedyś wypróbować. ;P

    Pewnie, że obserwujemy. :)
    Dodałam. :*

    OdpowiedzUsuń
  17. oja, ale on jest śliczny (chociaż dziwnie to brzmi w odniesieniu do telefonu, ale ok xD)! ale ja chyba nie zdecydowałabym się na niego, nie lubię takich dużych telefonów, mój delphi wydaje mi się wielki a co dopiero ten twój.

    OdpowiedzUsuń
  18. saszka - to tak ;) . Ja akurat kocham właśnie takie duże telefony ;] .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny i biały <3
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę;d
    świetny telefon ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę ile dałaś ?

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Waleria (walla) - nie wiem dokładnie ponieważ telefon dostałam w prezencie od mamy ;) . Ale jest z Orange ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam białe telefony!:)

    dopiero zaczynam z blogiem, dzisiaj coś o modzie:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .