poniedziałek, 10 października 2011

W poszukiwaniu liści ...;)

No więc rzecz biorąc ten post miał pojawić się w sobotę , ale byłam tak zmęczona że w sumie od razu poszłam spać ; d . Co do niedzieli byłam zajęta , a wieczorem ogarnęła mnie wielka ochota by posłuchać muzykę więc tym się zajęłam ^^ . Rano w sobotę poszłam z Pati , Klozą i Weroniką do lasu , miałyśmy znaleść liście na ten zielnik i zrobić w końcu zdjęcia ; DD . Powiedźmy że fotki nawet się udały i w końcu mogę zrobić nagłówek ( który pojawi się jakoś w tym tygodniu ) , zacząć pisać na photoblogu i tp ; D . Też jakoś to w tym tygodniu wszystko ogarnę i dam wam linki do reszty moich stron ;] . Po "sesji " Kloza i Weronika poszły , a ja i Pati zajęłyśmy się szukaniem liści . Byłyśmy wściekłe ponieważ obeszłyśmy dobry kawałek lasu a znalazłyśmy 3 liście  -,- . No to jest jakiś dramat nie wiem jak my zrobimy ten zielnik . Do tego wszystkiego deszcz się tak strasznie rozpadał że byłyśmy mega mokre ;p . A mój pies wyglądał jak mokra kura hehe ; D . Zrezygnowałyśmy i poszłyśmy do domów xd . Trochę wyschłyśmy i uciekałyśmy na mecz ^^ . Wynik 5 : 2 dla nas ; D . Oj tak przez tą sobotę boli mnie gardło mam nadzieję że nie będę chora ^^ . Co do niedzieli konie - ale byłam z siebie dumna bo robię postępy , co do reszty niedzieli została spędzona w domu ; d .

Dodaje parę zdjęć , resztę według mnie tą lepszą zobaczycie w postaci nagłówka , zdjęcia profilowego oraz na photoblogu do którego już nie długo dostaniecie linka xdd . Mam nadzieję że dam radę pisać tam dość regularnie bo coś mnie ostatnio wzięło na tego photobloga ; D .











Zdjęć nie przerabiałam ponieważ chciałam wam pokazać jak wyszły tak na surowo hehee xdd . Wykonane z aparatu Pati .Nie wiem w sumie czy ta reszta zdjęć jest ładniejsza - cały czas zmieniam zdanie , ale nic ważne że mam foto na nagłówek i to takie jakie chciałam ; D . 

18 komentarzy:

  1. dawaj tego photobloga. :D
    dobrze, że nie przerabiałaś, bo ładne zdjęcia. ;.)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile dalas za buty??? prosze powiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa i bardzo fajne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - za te buty płaciłam albo 69,99 albo 79,99 ;)) . Coś mniej więcej koło tego ; D . A i dziękuję ;) .

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia ;)
    kurde, ja też chcę takie długie włosy <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te buty (:

    ZERKNIESZ ?
    http://magiclife97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz boskie te włosy <3

    Zapraszam Cię serdecznie (i wszystkich, którzy mają ochotę ;) do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszły zdjęcia :)Ja też musiałam ostatnio robić zielnik tylko u mnie nie można było wklejać liści ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodałam filmik, z odpowiedzią na pytania. Jedne jest twoje, może zobaczysz? :) Mam nadzieję taka ;* http://made-in-marta.blogspot.com/

    Nagłówek MEGA, dawno mnie tu nie było chyba ;x

    OdpowiedzUsuń
  10. hej. jestem nową obserwatorką Twojego bloga. bardzo mi się tu podoba:)na pewno będę zaglądać częściej. masz super osobowość i własny styl.
    liczę na rewanż;)


    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    ZAPRASZAM DO CZYTANIA, KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA. NA PEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia ;)
    Niestety u mnie jest już za zimno na spacer w lesie ;/
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam :)
    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne butki ^^

    Zapraszam do siebie :
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .