niedziela, 29 stycznia 2012

"Alvin i Wiewiórki 3"

Dzisiaj byłam z bratem w kinie na oto takim "bajkowym filmie" :

No właśnie nie wiem czy można to nazwać tak do końca filmem a może bajką, a może jeszcze inaczej - nie wiem, nie znam się? ;d . Więc ja to nazywam "bajkowy film " i niech już tak będzie . ;) .Oglądałam również dwie poprzednie części byłam na nich również w kinie i cieszę się że poszłam i na tą część. Ta ja chyba zawsze będę uwielbiała tego typu seanse , hehe. Uśmiałam się , a zwłaszcza jak te urocze wiewiórki śpiewały różne znane piosenki ;). Te ich głosy - ja to lubię ...;).No mogę jedynie dodać że serdecznie wam polecam wybrać się na to do kin. A może już ktoś z was był ? Podobało się ? Oglądaliście poprzednie części ? ;] . 
Z miłą chęcią przygarnęłabym chociaż jedną taką wiewiórkę,hehe^^. 
A mieć taką całą ekipę to normalnie marzenie ;]]].

Zobaczcie co wynalazłam;) : 

19 komentarzy:

  1. Kocham alvina xDD
    Mają śliczne głosiki


    ^,^

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam 1 i 2 częsć ; )
    3 też muszę obejrzeć ; D
    A piosenka genialna w ich wykonaniu ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mimo wieku, nadal kocham różnego rodzaju animowane filmy i tak zwane bajki disneya :) są mega optymistyczne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. będę musiała obejrzeć ! o ile znajdę czas bo od poniedziałku do szkoły ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprzednie widziałam.Ale tego jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam bajki! <3 obejrzę z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  7. hihi^^
    ja w srode ide na "muppety"
    juz sie nie moge doczekac:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog na 100% będę wpadać częściej ... tylko jakoś nie mogę cię serwować ;/ ...może to dla tego że jestem na tablecie... ale jak tylko wejdę na komputer to nacisnę 'obserwuj' ;p
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaa kocham ich <33333333
    U MNIE BARDZO DUŻO NOWYCH ZDJĘĆ, BĘDĘ BAARDZO WDZIĘCZNA JAK WYPOWIESZ SIĘ NA TEMAT PRAWDZIWEJ MIŁOŚCI POD NAJNOWSZĄ NOTKĄ, DZIĘKUJĘ!!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. mam sentyment do poprzednich czesci alvina ;d!

    OdpowiedzUsuń
  11. hahah. na pewno się wybiorę na ten film. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. heh, oj te wiewiórcze wersje XD.

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .