sobota, 21 stycznia 2012

Choraaa...

Jak u was leci .? ;) Ja jakieś cztery dni spędziłam nudząc się w domu przez to że byłam chora -,- . Dopiero dzisiaj gdy się lepiej poczułam uznałam że koniec tego siedzenia w domu i z racji tego że dzisiaj jest dzień babci a jutro dziadka postanowiłam że odwiedzę moje babcie i dziadków i rozdam im prezenty ;) . Mam takie szczęście że mam dwie babcie i dwóch dziadków strasznie blisko siebie a oni sami mieszkają na przeciwko siebie ;d . Ale niestety nie mogłam posiedzieć u nich za długo ponieważ dzisiaj miałam kolędę. A gdy ksiądz wyszedł zaczęłam sprzątać z moim bratem jego pokój. Taa NEVER AGAIN xd . Spędziłam tam z cztery godziny a i tak nie dokończyłam bo już nie miałam na to siły. On oczywiście po jakimś czasie znudził się pomocą ,więc zostałam sama , hahha ; ( . Nie no nie rozumiem kurczę jak można mieć taki bałagan i tyle zabawek i się z tym wszystkim łapać .?? xd . No nie ważne to jest jego świat ;) . Ale nie wiem co mnie do tego pokusiło.Teraz siedzę sobie wykąpana i będę się zbierać do przepisywania lekcji z mojej nieobecności w szkole -,-. Ta, coś czuję że zajmie mi to trochę czasu , ale chodzenie spać tak po drugiej już mi chyba weszło w krew ;)) .
no cóż na tym zdjęciu możecie zobaczyć jak spędzałam dni kiedy byłam chora ;) . 
laptop, masa gazet , lektura szkolna , iPhone - który akurat służy mi do słuchania muzyki ;) i oczywiście telefon - bez niego ani rusz ;d . 
ps.nie wiem czy gdzieś tu już o tym  wspominałam , ale na święta dostałam wspaniały prezent mianowicie aparat ;) . Można powiedzieć że nawet taki wymarzony . Nie nie jest to lustrzanka jest w jej typie ale nią nie jest ;d . Dlaczego .? Chciałam lustrzankę bardzo mocno , ale jednak w ostatniej chwili zmieniłam zdanie . Stwierdziłam że nie chce jednak od razu tak profesjonalnego sprzętu . Można powiedzieć że ja dopiero rozpoczynam swoją "zabawę" z fotografią więc bez przesady ;d . Ja osobiście jestem bardzo zadowolona ze swojego aparatu . Tak , jak zwykle się rozpisałam a chciałam tylko powiedzieć że możecie się spodziewać lepszej jakości zdjęć i tyle ;) . 

Dobranoc ; *. 

19 komentarzy:

  1. Współczuję !
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia !
    ^,^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie oglądam NIEZNAJOMI .
    oglądałaś może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe , nie , tego akurat nie oglądałam . W sumie(chyba) to po raz pierwszy o nim słyszę , ale dzięki bo z miłą chęcią oglądnę ;). Daj znać czy warto ;d

      Usuń
  3. Warto !
    Cały czas trzyma w napięciu .
    Możesz popisać ze mną na Gg , bo się boję xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hheeh , z miłą chęcią bym z tobą popisała ale przepisywanie lekcji wzywa -,- .

      Usuń
  4. A to dupnie .
    No dobra . jak co to 40041182

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nawet bardzo ;// xd . Okey , napiszę jutro i z chęcią wysłucham więcej o tym filmie xd .

      Usuń
  5. haha opiół w rosole - czy jakoś tak , właśnie to muszę czytać ;D
    powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ostatnio strasznie dużo osób musi to czytać xd .

      Usuń
  6. Ale , że jutro , że w poniedziałek . czy dzisiaj , a jednak jutro w niedzielę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak chodzi mi o tą jutrzejszo - dzisiejszą niedziele xd .

      Usuń
  7. Ooo, widzę książki Małgorzaty Musierowicz. Pisze świetne powieści :) Ja polecam do przeczytania "Złodzieja pioruna" oraz "Córkę krwawych" i jej pozostałe części. Niesamowite książki :) Śliczny kocyk - uwielbiam fiolet. ♥

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam, trwa małe rozdanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog.
    Obserwuję.
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nothingtoforce.blogspot.com . Pod najnowszą notką można zadawać mi pytania ;>>

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .