piątek, 27 stycznia 2012

Feriieee.

Dzisiaj rozpoczęłam ferie <33.;) A wy już macie .? Kiedy rozpoczynacie .? Ja mogę już się cieszyć tym że mam dwa tygodnie wolnego.Szkoda że to jest tylko dwa tygodnie , ale patrzmy że AŻ ;) .No tak puki co cieszę się tym wolnym ale po powrocie do szkoły trzeba będzie ostro zabrać się za naukę.;).Nie mam jeszcze jakiś dokładnych planów jak spędzę ten czas wolny , ale coś się wymyśli.Dzisiaj pierw szkoła , bardzo lubię piątki ponieważ szybko kończę lekcję no ale za to w ten dzień mam na 8.00. Jestem strasznym śpiochem więc nie uśmiecha mi się tak poranne wstawanie.Po szkole odwiedziłam moją babcie i dziadka. ;) .Zasiedziałam się strasznie przez co nie zrobiłam masy rzeczy które miałam dzisiaj w planie. Ale nie żałuję ;d .Potem powróciłam do domu ;). Jutro mam w planie odrobić wszystkie lekcje i spakować się do szkoły na poniedziałek po feriach ponieważ chce mieć wolne i tylko wolne i zupełnie nie myśleć o szkole^^. Muszę też pobawić się w psią fryzjerkę ;d . Zdecydowanie mój pies potrzebuje by go porządnie wyczesać i uczesać ;).
Wszystkim co rozpoczęli dzisiaj ferie , tym którym dopiero się zaczną lub tym którym jeszcze trwają życzę tego byście ten czas spędzili najlepiej jak się da ;). Są też tacy którzy już niestety ferie kończą , nie przejmujcie się , już nie długo wakacje , hehe ;) . 
Zdjęcie takie se dziwne i stare ;) . Ale ja po prostu jakoś chciałam ozdobić tego posta. Znalazłam więc postanowiłam że się przyda przynajmniej ;) . 

Dobranoc ; *. 

17 komentarzy:

  1. Mi też się zaczęły ferie ; D
    Polecam: kino,basen lub lodowisko na ferie ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno ;).Tylko basen raczej odpada , za zimno xd .

      Usuń
  2. zazdroszczę ;d
    ja jeszcze do czwartku mam egzaminy ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dziś rozpoczełam ferie i jestem przeszczęsliwa.
    A po feriach zaczynam się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze ja mam ferie dopiero od 10lutego :( ale przynajmniej nie spedze walentynek w szkole ^^
    a jak to mam juz postanowione po feriach biore sie do roboty -_-

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde wszędzie ferie a u mnie jeszcze nie było !

    OdpowiedzUsuń
  6. haha.niezle pocieszenie;)
    niestety do wakacji jeszcze kupa czasu:(
    a ja ferii naszczescie mam jeszcze tydzien<3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę ferii, ja mam od 13 lutego ;(((
    +obserwuje i liczę na to samo ☻ .

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę ferii:(:( ja mam dopiero za niecałe 2 tygodnie:)





    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się skończyły ferie, a jutro niestety do szkoły ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog :D
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .