środa, 4 stycznia 2012

Powracaam .

Witajcie , witajcie ;)) . Tak wiem nie pisałam strasznie długo ... nie napisałam nawet nic że zawieszam , kiedy wrócę ..nic . Przepraszam . Ale musiałam zrobić tą przerwę , po prostu musiałam . Nazbierało się w moim życiu kilka spraw , z którymi nie wiedziałam co już zrobić . ;p . Myślałam że minie trochę czasu i wszystko się ułoży czy coś . Ale ten czas tak mijał i mijał i jakoś nic się nie układa . A w sumie to ja nie wiem , sama siebie czasami nie rozumiem . Postanowiłam że zrobię se taką porządną przerwę nawet tu na blogu bo jakoś nie miałam nastroju by tu pisać , bez sensu by było takie zanudzanie was ...że u mnie jest źle ;d . No ale mamy nowy rok , ja zaczynam wszystko od nowa . ;dd . A ja uwielbiam prowadzić tego bloga , więc bezsensu jest zaniedbywać to co się lubi ;)) . Mam nadzieję że u mnie w końcu będzie dobrze ;d . No a co u was słychać .?? ;d . Mam nadzieję że przynajmniej u was wszystko dobrze ;) . Aaaa no i oczywiście życzę wam wszystkiego dobrego w nowym roku . Spełnienia marzeń i tp ;)) .

Jutro , albo jeszcze dzisiaj spodziewajcie się zmian tu na blogu bo mu się bardzo przydadzą ;)) . 

15 komentarzy:

  1. obserwujemy ? cudowny blog : ))

    nathes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko
    pozdrawiam i obserwuję
    majorka

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj ponownie :)
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. też kiedyś zawiesiłam bloga, ale teraz bym chyba nie umiała ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny masz szablon.
    fajnie ,ze jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to fajnie :0 obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No wkońcu wróciłas :)! śliczne zdjecie

    http://pati-chica.blogspot.com/
    zostaw po sobie slad!

    OdpowiedzUsuń
  8. no to witamy ponownie ;) ladne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie tu masz !
    ja już obserwuję i liczę na to samo ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog!!!!!:)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .