niedziela, 15 stycznia 2012

W końcu jest śnieg .! ;)


Hej . Co tam u was .?? Ma ktoś z was już ferie .? Jakieś ciekawe plany .? U mnie zaczynają się dopiero za dwa tygodnie . No właśnie mam nadzieję że do tego czasu utrzyma się śnieg który pada tak od piątku ;) . Bardzo dobrze że pada . Tylko szkoda że tak późno .No bo co to jest za zima bez śniegu .?? No i tak brakowało mi go strasznie na święta . No ale dobra , ważne że już jest i mogę się z niego cieszyć ;) . Wczoraj wpadła do mnie Pati i została na noc ;) . Oglądałyśmy i robiłyśmy fotki, gadałyśmy itp ;) . Ale ogólnie było bardzo fajnie ;d . Dzisiaj pojechałyśmy ( ja , Pati i Daria ) na lodowisko . Miałyśmy jechać trochę inną grupą no ale jakoś się nie dogadaliśmy . Może innym razem ;) . No ale z racji tego że nam zawsze się musi coś przydarzyć , to już normalka ;) . Okazało się że na lodowisko wpuszczają dopiero za godzinę . Nam się nie chciało czekać więc poszłyśmy na Gdynię ;) . Ogólnie to wylądowałyśmy na plaży , hah . No i tak się zagapiłyśmy aż się spóźniłyśmy i pośmigałyśmy sobie tylko z 15 min . ;< . No ale dobre i to ;) . Po drodze jak szłyśmy na trajtek wdepnęłyśmy do Starbucksa. Mango z miętą <33 . ;) . No a teraz siedzę sobie i jest mi zimno ;< . ;o .
Taka tam dawka fotek z weekendu :







a za oknem znów prószy śnieg , aż miło popatrzeć ♥ ;) .

29 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia ^^
    u mnie też napadało i pada :))
    a ferii jeszcze nie mam a szkoda .. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ferie zaczynają się dopiero za tydzień.
    Fajna czapa ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna czapa..I nie wiedziałam , że ten cały Starbucks jest w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no akurat w moim mieście jest ;)) .

      Usuń
  4. U mnie też napadało i ciągle pada i wygląda tak jakby zaraz miało nas zasypać, ale okej - zima bez śniegu to nie zima. :)
    A ja właśnie mam ferie i właśnie śnieg spadł u nas jak na zawołanie - kiedy skończyły się lekcje w piątek zaczęło nagle padać. :D
    Oo, widzę, że Harry z One Direction na tapecie, ja osobiście wolę Zayn'a :D
    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten telefon należy do mojej koleżanki ;) . Ja osobiście uwielbiam ich wszystkich ♥ ;d .

      Usuń
    2. jak dla mnie Zayn najlepszy :D
      moja kumpela też ma Harrego na tapecie haha o.O ♥

      Usuń
    3. no oni wszyscy są cudowni ♥ . ale właśnie dzisiaj mnie strasznie na Zayn'a naszło ;) . Aaaa na Harrego już wcześniej , hahha ;> . Więc no ja tam mówię , kocham ich wszystkich ♥♥♥ ;d .

      Usuń
  5. Nie ma za co ;) lektura przyjemna, a Genowefa i te jej nowe naziwska czy tam imiona nie pamiętam już rozbawiają naa całego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze że tak mówisz , bo nie lubię czytać lektur ;) .Mam nadzieję że ta serio będzie ciekawa ;d .

      Usuń
  6. Dzięki za komentarz!;)
    Świetne zdjęcia!!!!:)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne :D
    wbijaj do mnie :)
    zagłosujesz?
    będę bardzo bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zagłosujesz w konkursie na blog roku?
    będzie mi niezmiernie miło ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z miłą chęcią bym zagłosowała , ale niestety obecnie nie mam nic na koncie w telefonie .

      Usuń
  9. swietny blog <3
    obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ferii nie mam i strasznie nad tym ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej swietna ta czapka! :D
    Obserwujemy:)???
    www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ciebie juz obserwuje;) twoja kolej:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też bardzo brakowało śniegu na święta.

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .