środa, 29 lutego 2012

29 lutego ;d.

Dzisiaj mamy wyjątkową datę ;).No morze przesadzam ale przynajmniej coś innego ;d.Generalnie to nie przepadam za bardzo za środami , mam lekcje do późna i zawsze jestem strasznie zmęczona.Jutro mam dwie kartkówki z angielskiego i kartkówkę z matematyki.No a na piątek muszę umieć wiersz na pamięć i to z niemieckiego ;o.Teraz siedzę i oglądam sobie moją ukochaaaaną rodzinkę.pl ♥. Już nie długo mam urodziny^^. I  w tym roku zupełnie nie mam pojęcia jak chce je spędzić.Nie wiem czy mam wyprawiać , gdzie wyprawiać. Muszę coś wymyślić .! ;d.

14 komentarzy:

  1. o masz kolczyka w nosie :o <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak słyszłam dziś, że jest to dzień, którego nie ma :) Paradoks ale coś w tym jest !

    Zapraszam również do nas na rozdanie :)Naprawdę warto !
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2012/02/rozdanie-w-stylu-marilyn-monroe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię środy ;<
    rodzinka.pl ♥
    zapraszam do siebie.
    nowa notka! :]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię bo mam na 10 do szkoły ; )

    fajna fotka ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. co do urodzin, na Twoim miejscu albo bym urządziła w domu, albo zabrała znajomych do kina, na kręgle itp. ♥

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ciocia ma dzisiaj urodziny :D Ładne zdjęcie :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Zycze udanych pomnyslow na urodziny :) a ja zapomnialam w ogole wczoraj o 29 lutego :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O widze kogo s z trojmiasta :)) ladny kolczyk w nosku :)) pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też w środy mam lekcje do późna ;) A poza tym sprawdziłam, że masz urodziny 9 marca. To tak jak mój młodszy brat! Heh, co za zbieg okoliczności :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję, już zapomniałam, jak to jest w szkole :D
    Zdjęcie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat w środy nie mam do późna . Super zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .