środa, 1 lutego 2012

Kolejny dzień ferii.

Dzisiaj musiałam wstać dość wcześnie . Powiem wam że się nawet z tego cieszę ;). Po prostu w te wolne dni śpię strasznie długo i potem dzień taki jakiś zmarnowany.Rano pojechałam z mamą załatwić kilka spaw.Gdy wróciłam do domu poszukałam jakieś filmy i poszłam do Pati.Tam już oprócz niej czekały na mnie : Ania,Daria i Roksana ;).Ja oczywiście spóźniona -,-.Miałyśmy dzisiaj w planach zrobić sobie dzień filmów , ale gdy przyszłam dziewczyny grały na PlayStation w jakąś fajną grę .;).Tak mnie wciągnęły że grałyśmy , grałyśmy i grałyśmy ;d.Heh,mam się czym pochwalić bo od razu gdy zaczęłam grać to pomimo tego że nic nie umiałam bo grałam w tą grę po raz pierwszy to wygrywałam i cały czas wygrywałam . No ale serio dzisiaj Niki była nie do pokonania ;)).Myślę że takie gry to fajny sposób na nudy ;).My grałyśmy tak do wieczora no oczywiście o filmach zapomniałyśmy całkowicie,ale to nic dzień filmów kiedy indziej ;).



Heh te ostatnie zdjęcie się zdecydowanie udało;).Wcale nie pozowałyśmy żeby tak wyszło po prostu zwykły przypadek;).

ps. praktycznie wszystkie dzisiejsze zdjęcia robiła Ania. Nie wiem co ten człek xd narobił i z moim i z Pati aparatem ale coś ustawiła i te zdjęcia jakieś takie dziwne powychodziły -,- xd.No ale dobra każdemu się zdarza ;].

31 komentarzy:

  1. ej ja tez chce ferie!!! >_< czemu dopiero od 13lutego ale przynajmniej nie spedze walentynek w szkole ^^
    rozwalilo mnie 1 zdjecie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwyczajny? W sensie stacjonarny Mac czy Macbook Air? ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Powiem ci szczerze że nie mam pojęcia ;d . Gra nie moja więc nie wiem , ważne że była fajna ;)

      Usuń
    2. ok ok dodaję - co złego to nie ja:D

      Usuń
  4. fajne zdjęcia :) ja w sumie nigdy nie grałam w play station :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Faje forki,tez chce gerie.Niestety jeszcze tydzień;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie wymiata ; DD

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog <3333
    obserwujemy ?
    ..............................
    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mam ferie, a w gre jeszcze nie gralam :d a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nigdy nie grałam na play station. XD

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia. Widzę , że dzień mile spędzony ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie *.* Zapraszam do nas. ;) http://everyday-human.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję;) śmieszne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie pozytywne zdjecia ;d ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ohhh... ferie, ja ich jeszcze nie mam ;((
    gra wygląda na fajną ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnie zdjęcie fajne ;)
    Fotograf fajnie uchwycił ;)

    zapr. do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ferie już się powoli kończą;< Jeszcze tylko niedziela i do szkoły-.- Zdjęcia pozytywne:) Pierwsze zdjęcie najfajniejsze^^. Dodałam się do obserwatorów i myślę że będę tutaj częściej zaglądać:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że niezła zabawa była przy graniu ; )

    Obserwuję.
    Mogę liczyć na rev.?

    OdpowiedzUsuń
  18. ` o też czasem lubie sobie pograć w jakieś gry. :D
    zapraszam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. heh, nie ma to jak takie gry ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe jakie zdjęcia fajne :):)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .