niedziela, 12 lutego 2012

"I że Cię nie opuszczę"

No tak zdecydowanie ten blog ostatnio zrobił się bardzo filmowy ;).Na dworze zimno , akurat w kinach lecą bardzo fajne filmy . Tak , tak dzisiaj znowu byłam w kinie ^^. Ale mama chciała iść więc czemu miałabym niby nie skorzystać .? Prawda ;d.? Film z dzisiaj to :
Byłam dzisiaj w zupełnie innym kinie niż zwykle.Gdyż ten film grali tylko tam :).Jeśli chodzi o film to jest po prostu cudowny <33. Uwielbiam takie filmy . W sumie to nie powinnam ich oglądać , bo potem coś jest nie tak ze mną , hahahha xd . Tak , tak lubię sobie czasem popłakać ( na tym filmie również płakałam ) i popatrzeć na tą cudowną filmową miłość ♥ :).Również urzekło mnie bardzo to że jest on nakręcony na podstawie prawdziwej historiiJeśli chodzi o obsadę to wręcz uwielbiam tego aktora^^. Polecam , polecam serdecznie ten film.Myślę że bardzo dobry na zbliżające się walentynki.A może już go widzieliście .? ;d. 

9 komentarzy:

  1. na nie w ta srode tylko w nastepna na to ide..i nie moge sie doczekac!zakochalam sie w nim juz po 1minucie zwiastunu^^

    nie martw sie-moj blog tez jakos dziwnie zrobil sie filmowy..ale to prawda graja fajne filmy..tyle ze u mnie w miescie graja 1/5filmow,ale i tak sie da cos wybrac^^

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie właśnie wybieram na ten film ; )
    Tez chyba nie powinnnam na niego isć ale jest bardzo kuszący ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. też się muszę na niego wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za kometarz :) filmu nie ogladałam ale slyszałam ze jest super... chyba sie na niego wybiore

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, w końcu chcę obejrzeć tn film, cały czas zamierzam na niego iść do kina :))) Pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .