sobota, 11 lutego 2012

"Jack i Jill"

Wczoraj z Anią i Pati wybrałyśmy się do kina na "Jack i Jill" ;) 
Film bardzo fajny i dość śmieszny ^^ . Więc serdecznie polecam. Po kinie dostałyśmy "manie zdjęciową " hahah. No więc robiłyśmy zdjęcia całą drogę powrotną.Potem jeszcze Pati przyszła do mnie i zrobiłyśmy se sesje.;o.Ale tylko taką tam małą , nic specjalnego.Marzy mi się jakąś taka porządna sesja.Ale na to muszę se chyba poczekać do wiosny -,-.Wczorajszy dzień zakończyłam mroźnym spacerkiem z moim psem ;d.A no właśnie jeśli mowa już o mym psie no to zdecydowanie coś się z nim dzieje;o.Coś mi się wydaje że się zakochał,hhahah xd.Cały czas piszczy,szczeka i wyje.Biega po całym mieszkaniu jak jakiś nienormalny;o.
Wskakuje mi na biurko , i od razu jest przy oknie gdy tylko na spacer wychodzi pewna suczka, hehehehhexd.
Ojooj tak to zdecydowanie miłość ;d.Biedaczek.Ale przynajmniej zakochał się akurat na walentynki :). A wy może oglądaliście już film "Jack i Jill" ? 
Takie tam z Anią ;d .

ps.Myślałam że po wczorajszym będę miała masę zdjęć tutaj do dodanie.Ale szczerze jak se na nie teraz tak patrze to lepiej nie ;o xd . Hahahaha , no trudno.Mam nadzieję że gdy tylko poprawi się pogoda te posty bd "bogatsze" jeśli chodzi o zdjęcia :). 

8 komentarzy:

  1. Świetny blog! :)
    Serdecznie zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog ;)
    zapraszam do siebie ;)
    obserwujemy ?
    ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oke ;)
      Już uciekam obserwować ;d.

      Usuń
  3. haha xDd
    ten film jest powwalający xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałabym z chęcią ale cholercia musze znaleźć stronę na której daa się za darmo online obejrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar na niego iść ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. obejrzałabym z chęcią ten film :)
    a co do zdjęcia to świetne :P
    serdecznie zapraszam do siebie :) http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .