sobota, 25 lutego 2012

Jakoś leci ;d.

Wybaczcie mi to że się nie odzywałam przez jakiś czas.Co tam u was .? U mnie generalnie nie jest za dobrze.A nie ważne , nie wiem co mi jest ostatnio.Jakiś czas temu znowu byłam w kinie.Tak,tak ja już się chyba uzależniłam ;o xd .W szkole mam strasznie dużo roboty -,-.Milion sprawdzianów i kartkówek.Oczywiście przez moje chorowanie mam teraz dużo , dużo do nadrabiania.Mam nadzieję że będzie lepiej bo puki co moje oceny nie są jakieś wspaniałe ;/.Muszę się za siebie wziąć.Do tego wszystkiego od jakiegoś czasu okropnie się czuję.Ale nie mogę być znowu chora.;o.Dzisiaj muszę jeszcze napisać pracę na geografię , zrobić zadanie z matmy i tak ogólnie ogarnąć się do szkoły ;d.Jaka u was jest pogoda .? ;) . U mnie już całkowity brak śniegu. Za to straaaaaaaaaaasznie wieje.Na szczęście ja lubię taką pogodę , sama nie wiem dlaczego ;p.
Zdjęcia trochę stare ale no jakoś post ozdobić trzeba :).
ps.chciałam jeszcze powiedzieć że teraz częściej piszę na photoblogu niż tu. Po prostu tam piszę się szybciej i jakoś wygodniej ;o . Będę oczywiście pisała tu bo wręcz uwielbiam prowadzić tego bloga , ale tam piszę często staram się tak codziennie lub co dwa , trzy dni. Więc jeśli ktoś lubi czytać moje wypowiedzi ;o lub oglądać moje zdjęcia to proszę tu :
Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie tam wpadać ;).

8 komentarzy:

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .