niedziela, 26 lutego 2012

Niedzielny wypad do Luzina :).

Witam ;).Dzisiaj na początek dnia byłam u mojej babci i dziadka . Więc tak korzystając z tego że i tak musiałam tam poczekać i z tego że moja babcia jest z zawodu fryzjerką wzięłam jej fryzjerskie nożyczki ;o xd iiiiiii..... sama ścięłam sobie grzywkę ;d.Hah więc nigdyyyy wcześniej sama nie ścinałam żadnych włosów a tym bardziej moich ;o.No może fakt wyjątkiem były moje lalki jak byłam mała i sama bawiłam się w fryzjerkę ...;).Hah więc tak sobie cięłam i cięłam ...generalnie to nie wiem jak to wyszło xd , ale chyba jakąś straszną masakrę to to nie jest ;d.Po prostu moja grzywka mnie już tak denerwowała że musiałam no ;). Potem ja i reszta mojej rodzinki ( w tym babcia i dziadek ;d ) pojechaliśmy do mojej cioci i wujka do Luzina ^^.Mają oni gospodarstwo więc trochę se dzisiaj popaczałam na zwierzaki itp ;d.Hah mój brat miał taką radochę ;).A i czy ja już wspominałam jak ja bardzo kocham fotografię .? ;).Dzisiaj po prostu porobiłam tyle zdjęć że hohoho xd ;).No i dlatego dzisiaj pooglądacie sobie zupełnie inne zdjęcia niż zawsze ;d :







hah , no zapewne takich zdjęć to się nie spodziewaliście ;d. Ale chyba sami rozumiecie że najlepiej fotografuję się zwierzęta noo i przyrodę ;).I przynajmniej jakiś inny ten post a nie ciągle moje foteczki ;].

7 komentarzy:

  1. haha ;D oj tam, bardzo fajnie że dodałaś taki post ;D mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. te zdjęcia są takie jakby to powiedzieć .. miłe ^^ , takie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie na wsi ma swoje uroki. Ja z wielką chęcią porzuciłabym miasto i przeniosła się w spokojniejszą okolicę :) Chociażby dla mleka prosto od krowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zdjęcia są niesamowite :)
    Obserwuje z powodu tych świnek i krówek :)
    Będzie miło jak odwzajemnisz :)
    patrycjabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .