środa, 8 lutego 2012

"Nieznajomi"

Witam Was :). Jakiś czas temu miałam okazje oglądnąć film "Nieznajomi".
Jak już pewnie wiecie lub też nie ja lubię filmy tego typu ;). Film ponoć oparty na faktach , ale nie wiem ile jest w tym prawdy.No cóż generalnie mogę wam go polecić . Mi się podobał ;d. Ale jakoś nie powalił mnie na kolana , znaczy się oglądałam lepsze horrory/thrillery w swoim życiu , więc to pewnie dlatego.Ale no tak jak już powiedziałam polecam .Przyznam nawet że były dość przerażające momenty, więc jeśli ktoś lubi się bać to proszę ;d.A może już oglądaliście "Nieznajomi"? Jak wrażenia? Jakie jeszcze fajne horrory/thrillery mi polecicie .? 

12 komentarzy:

  1. chyba muszę sobie obejżec tych nieznajomych :D
    pozatym jest dużo fajnych horrorów ;p może 'dom woskowych ciał' , 'wzgórza mają oczy' , 'droga bez powrotu' ;> lubie horrory w których jest jakaś grupa przyjaciół :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam
    Siedem, Podziemny klub

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam ; p
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy pooglądam, bo ze mnie straszna bojączka ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanatyczką haa :D
    Oglądałam masę horrorów , ten też! Dobrze go pamiętam , oglądałam z bratem - sami w domu , było dość późno ale ciekawie ;)

    Polecam Ci wszystkie części Paranormal Activity bo też są oparte na faktach i na niektórych robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo zapisuje nazwe filmu do ogladniecia ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog. :)

    obserwujemy .? ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. haha xdd
    oglądałam xdd
    śmieszne bardzo to jest xd

    Odwiesiłam bloga na dobre , zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .