niedziela, 5 lutego 2012

Wycieczka do Olsztyna :)

Wczoraj zabrałam się z mamą i ciocią i pojechałam z nimi do Olsztyna :d.No cóż tylko w sumie jechałyśmy , coś tam załatwiły i wracałyśmy , ale zawsze lepsze to niż siedzenie w domu ;).Więc ogólnie było dość spoko , pomimo tego że moje stopy całkowicie zamarzły , a ja głupia zapomniałam naładować baterii do aparatu no a chciałam tak bardzo porobić zdjęcia widoków , no ale wykorzystałam aparat w telefonie , na szczęście ;d.
Gdy wróciłam byłam całkowicie padnięta a nawet nie wiem dlaczego ;). A wy byliście kiedyś w Olsztynie , a może tam mieszkacie .? ;).



to wszystkie zdjęcia które posiadam z wczoraj no niestety ;< , następnym razem bd pamiętała o naładowanych bateriach ;)

13 komentarzy:

  1. a u mnie ani trochę śniegu ;) hihi ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. M...sniezek .A u mnie ani widu ani słuchu śniezki,Tylko mróz i mróz;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Olsztyn, piękne miasto:)

    pozdrawiam i obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie tu ! ;)) Świetny wygląd bloga.

    http://everyday-human.blogspot.com/ Zapraszam ! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. ach matko, jaka zima, brrr!

    OdpowiedzUsuń
  6. o snieg :D

    zapraszam, u mnie NN
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. baterie w aparatach padają w najwazniejszych mom entach hahah ^^
    ale fajnie ze chociaz telefon ci posłużył za aparat :)
    dodamy? :)
    + nie byłam w olsztynie nigdy ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie podobny obrazek za oknem ;D
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do sb ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia.
    zapraszam do mmnie.
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, że wycieczka udana ;) Zdjęcia ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie byłam w Olszytnie xd

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .