piątek, 9 marca 2012

Moje urodziny :).

Dzisiejszy dzień jest w sumie dla mnie ważny.Dzisiaj kończę 14 lat ;o xd.Wstałam sobie rano i pomyślałam że to będą jedne z moich najgorszych urodzin.Ale dzień był cudowny^^.Od samego rana zawitała do mnie Pati z ciastem które sama upiekła , potem w szkole cudowne życzenia , babeczki od Sandry ;) itp.Po szkole przyszłam z Pati do mnie , potem do niej.Później wybrałyśmy się do kina na "A więc wojna"( film świetny - polecam ;) ).Ogólnie to wspaniałe przygody miałyśmy , heheheh. Podsumowując -dzisiejszy dzień był cudowny;).Nie chce mi się już pisać co się działo tak dokładnie ponieważ jestem już strasznie zmęczona.Mogę powiedzieć jeszcze że dostałam bardzo fajne prezenty od mamy i brata , cioci...;).Od reszty mojej rodzinki dostałam w sumie kasę , co mnie bardzo cieszy , bo trochę jej zebrałam , heheh xd ;).Jutro urodzin ciąg dalszy,postaram się wam wszystko jutro wieczorem napisać i pokazać zdjęcia ;d.Puki co mam nadzieję że wszystko się uda ;].
no niestety nie widać tutaj za dobrze wyrazu STO na cieście ;o xd . 

Bardzo , bardzo dziękuję za życzenia , prezenty i za tak cudowne urodziny ; * . Dziękuję za te wszystkie słowa ♥. Nie będę tutaj wypisywać komo dziękuję , te osoby wiedzą :).

18 komentarzy:

  1. oj tam, że nie widać;) mniam aż mi się jeść chce;P






    obserwujemy? ja już dodałam:)
    zapraszamy do nas;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakołyczki! I Spóźnione stooo laaaat!

    OdpowiedzUsuń
  3. To spóźnionego nalepszego ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna pobudka z ciastem:) bedziesz miała co wspomineć

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje już od dawna, miło by było jakbyś też zaobserwowała ;)
    Btw, narobiłaś mi ochoty na babeczki a miałam iść na diete przed wakacjami hehehe ;dd
    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również obserwuję od dawna ;) xd .

      Usuń
  6. Mój brat tez ma urodziny 9 marca, tylko, że jest młodszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .