poniedziałek, 5 marca 2012

Była sobie nocka u Sandry ♥ ;)

No więc z soboty na niedziele byłam razem z Pati na nocce u Sandry ;).Przepraszam że ten post nie pojawił się wcześniej ale jakoś nie miałam czasu :(. No właśnie powie mi może ktoś dlaczego dzień jest taki krótki .?;o xd .
Na nocce było wgl. zajebiście że tak w skrócie powiem ;d.W sumie to tak nie miałyśmy u niej ani dostępu do kompa ani do TV no niestety . Ale w sumie to mogę się nawet cieszyć bo znalazłyśmy sobie chyba nawet lepsze zajęcie.Porobiłyśmy pełno zdjęć i jeszcze więcej filmików ;d.No więc właśnie przebierałyśmy się i malowałyśmy chyba z tysiąc razy ale co tam ;d.Porobiłyśmy pełno śmiesznych filmików i to dlatego tak się przebierałyśmy itp ;d.Pośmiałyśmy się , pogadałyśmy...:).Strasznie późno poszłyśmy spać.No bo te dwie kurczę spać nie dały <lol2>. Ale no nic wybaczę im to jakąś ;) .
Bardzo proszę dodaje jakieś tam zdjęcia.Niektóre z nich no takie jeszcze przed całym przebieraniem hah xd. :







Hahahha , no tak wiem że większość zdjęć - bez komentarza po prostu ;) xd . Ale przynajmniej jest 
śmiesznie ;) xd . 
ps. wiem że kolejny post w którym zdjęcia nie są za dobrej jakości ;(.No niestety Pati aparat się rozładował a na moim całą kartę zajęłyśmy filmiki więc nie dało się porobić zdjęć ;).Ja to mam pecha z tymi aparatami , zawsze coś -,-.

10 komentarzy:

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .