sobota, 31 marca 2012

Honey - Sabotaż / Sabotage

Długo zbierałam się do napisania tego postu ale za każdym razem w rezultacie pisałam o czymś innym. Dzisiaj jednak uznałam że muszę napisać post na ten temat ponieważ nasza Honey idzie bardzo do przodu i oby tak dalej ;).Jak wiecie lub też nie jakiś czas temu pisałam o poprzednik teledysku tej wokalistki.Byłam nim troszkę zawiedziona.Na teledysk do piosenki "Sabotaż" czekałam dość długo i się doczekałam.Gdy pierwszy raz go zobaczyłam byłam w szoku-pozytywnym ;).Jest naprawdę bardzo , bardzo dobry.Genialny pomysł który świetnie pasuje do tej piosenki ;d.Oczywiście świetne jest to że wystąpił w nim równiej zombie boy . Mam nadzieję że kolejne teledyski Honey będą równie dobre a nawet lepsze ;).Aż miło popatrzeć jak ta wokalista się rozwija i spełnia swoje marzenia ;]. Jak wam się podoba ten teledysk ?.

Na początek kilka zdjęć które znalazłam podczas szperania w internecie :








Wersja polska :  

Wersja angielska : 

13 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobał teledyk i piosenka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba jej przyznać pnie sie w góre i spełnia swoje marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o nią, jej teledyski, piosenki bloga to jest całkiem fajna ! Lubię jej niektóre piosnki, ale nie jestem jej fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nawidziłam jej :o ale powoli sie do niej przekonuję, no one było niewypałem, ale runaway i sabotaż super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tą piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tą piosenką i teledyskiem . Teledysk jest spoko bo jest zombyboy ^ ^
    Lubie Ranuey , czy jak to sie pisze ;p
    Zapraszam do mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. jedynie co tu lubie tozombieboya i tlumaczenie piosenki c:a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Honkę.. Miło widzieć jak pnie się do góry. Byłam na jej 18urodzinach-świetna osoba;) A sabotaż też wpada w ucho :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku Honey ;/ Wpadnij do mnie i jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja będę brutalna. Po prawdzie ten teledysk nie wygląda jak zrobiony za 5zł, ale też ma parę wad. Przede wszystkim chyba wszyscy silili się, aby wyglądał jak amerykańska produkcja. Niektóre sceny są bez sensu, np. ta z gołębiem. Ogółem Honey ma słaby głos.

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za odwiedziny ;)
    uwielbiam ta piosenke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam na honey ale piosenka mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię tę piosenkę i teledysk nieziemski ;D

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .