niedziela, 11 marca 2012

Imprezka urodzinowa ;) ♥.

Z racji tego że w piątek były moje urodziny wczoraj urządziłam imprezkę urodzinową ...:).Zaprosiłam ogólnie dziewięć dziewczyn , przyszło osiem.Ale odwiedził mnie a w sumie nas również Szymon ;d.Dostałam wspaniałe prezenty , heh ogólnie było bardzzzzzooooooooo fajnie <33.:).Między innymi robiłyśmy se kolorowe końcówki ale szamponetką.Niestety prawie u nikogo nic nie widać.Może Sandrze , Miedzianej i Dari trochę widać.U mnie nie widać nic, no ale w sumie tak myślałam , mam za ciemne włosy na takie cuda :(.Jeśli chodzi o moje zdanie to imprezka się udała ...;d.
Heh,obiecałam że będzie spora dawka zdjęć więc proszę bardzo ;d :


























































heheh, zdaję sobie sprawę z tego że przesadziłam z ilością tych zdjęć , ale co mi tam . Mam nadzieję że wybaczycie ;d.
Ps.Te najlepsze zdjęcia jeśli chodzi o jakość itp. to dzieła Talkosi , która nie do że ma talent , wspaniały aparat to jeszcze chce się jej to wszystko tak ładnie przerabiać ;d. ;) .
Bardzo dziękuję wszystkim tym co byli i za cudowne prezenty i za wszystko <33 ^^. 
iii jeszcze na koniec coś co pokochałam ;o : 


22 komentarze:

  1. widać, że imprezka się udała ;)
    uwielbiam tą piosenkę <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. haha.. ;D fajne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tą piosenkę, o i rzeczywiście duża dawka zdjęć ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  4. to fajnie, że bthday party ci się udało ^^
    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję ale to i tak dzieło mojej babci ;) xd .

      Usuń
  6. Widze że to była niezła impreza.. Czy ja tam widziałam One Direction?! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjecia!:) Jak widać- imprezka udana ;D <33
    Bardzo podoba mi się twój blog i obserwuję:) Mam nadzieję że sie odwdzieczysz i czasami zajrzysz do mnie ;*
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia. ;) Też uwielbiam tą piosenkę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz fajną grzywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia, widać melanż sie udał ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. no to widze że się świetnie bawiłyście ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. łaadny tort :D i impreza udana widac :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gdybym nie wiedziała , ile masz lat dałabym Ci z 17 :D

    świetne zdjęcia dodaje do obserwacji i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że się dobrze bawiłyście :) Jestem ciekawa prezentów :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczny tort! :) Ja właśnie dziś skończyłam piec tort dla mojego Narzeczonego, bo ma urodziny :D

    PS. Zapraszam Cię serdecznie na mój blog na którym wraz z firmą EdiBazzar organizuję pierwsze rozdanie. Do wygrania uroczy wisiorek i pierścionek. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po zdjęciach widac ze bylo mega ;D

    Ps Zapraszam na RELACJE z koncertu EWY FARNEJ w Świdnicy na moim blogu http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, nie wiem czy wiesz, ale założyłam nowego bloga, zapraszam http://qualcunocomete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śmiechowe zdjęcia :D
    a ta piosenka magiczna ;)
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po fotkach widać, że imprezka się udała. Niektóre zdjęcia mnie rozwalają ;p
    O widze One Direction w telewizorze xD haha moja mania na ich punkcie sie odzywa ;p
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .