niedziela, 18 marca 2012

Już czuć wiosnę :).

Przepraszam po raz kolejny że ja tu tak rzadko piszę.Nie mam ostatnio pomysłów na posty.No niestety ...pustka. Może macie jakieś propozycję ?. :). Na dworze coraz cieplej , co mnie cieszy ;d. Ten tydzień starałam się jak najmniej spędzać w domu by korzystać z ładnej pogody ;). Niestety męczy mnie katar :( i jakoś mi źle ;(. Ale ostatnio mam tak cały czas ;(. Żyję nadzieją że będzie lepiej. Wczoraj byłam w końcu na rolkach , hhehehe jak ja na to długo czekałam ;) <33.xd . Wieczorem wybrałam się do Pati i Darii na " Krwawe walentynki " . Dopiero potem ogarnęłam że już ten film kiedyś widziałam , ale to nic xd . Dzisiaj pojechałam po buty , niestety nie było tego koloru który chciałam , więc kupiłam różowe . No ale może jeszcze gdzieś znajdę te których szukałam xd . Poczytam jeszcze dzisiaj lekturę " Mały Książę " ponoć jest dość fajna , no zobaczę ;d. Ale przyda mi się w końcu porobić coś bardziej sensownego niż siedzenie przed tym komputerem xd .
Nie wiedziałam jak mam ozdobić ten post więc macie mojego brata ;d. Heh lubię te zdjęcie ;) 

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wiosna <3
      jakiego masz słodkiego brata :)
      zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz- można dodać :)

      Usuń
  2. Strasznie ciesze się, że idzie wiosna!!:) widzę, że nie tylko ja ją czuję w powietrzu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziaczek *.*

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjecie ; )

    obserwuje i licze na rew.

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu wiosna!:)

    Serdecznie zapraszam na nowy wierszyk!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jaki słodziak ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .