wtorek, 24 kwietnia 2012

Francja 2012 part I

Wróciłam już w sobotę ale przez ostatnie dni byłam strasznie zajęta no i nie mogłam wgrać zdjęć na mojego laptopa dlatego piszę dopiero dzisiaj.Generalnie wycieczka była do Paryża bo właśnie tam spędzaliśmy całe dnie ale np. nasz hotel był spory kawałek za Paryżem więc ogólnie wycieczka była do Francji bo nie ograniczaliśmy się do samego Paryża ;).Heh znowu coś kręcę w tych moich wypowiedziach.Oczywiście było cudownie jak widać po tytule postu moje relacje z tej wycieczki będą w częściach dlatego będę się starała pisać coś więcej w każdym poście :).Droga była męcząca ponieważ jechaliśmy autokarem przez wiele wiele godzin.W samym Paryżu byliśmy jakoś nad ranem.Naprawdę przez te kilka dni bardzo dużo zwiedziliśmy.Jestem pod ogromnym wrażeniem tego państwa.Jest tam tak ślicznie , tak inaczej , ludzie są tacy jacyś inni bardziej mili :).Jeju było tam tak cudownie , zobaczyłam tak wiele cudownych miejsc no po prostu to jest aż nie do opisania.No niestety pogoda nam nie dopisywała była wręcz okropna no i przez to wróciłam mocno przeziębiona , ale warto było. Kolejnym minusem było to że byliśmy tam zdecydowanie za krótko.Tak bardzo chciałabym tam zostać ;d.Już wiem że kiedyś tam wrócę o tak zdecydowanie muszę ;).

dzisiaj zdjęcia z podróży i kilka zdjęć z pierwszego dnia :) :













11 komentarzy:

  1. ja sie wybieram do francji na wakacjach, na obóz!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ci fajnie, extra zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam jest fajnie ! ;o Nawet nie wiedziałam , że tam są takie miejsca xd.
    Wpadłam przypadkiem i blog mi sie spodobał, może zaobserwujemy? :) Ja już obserwuje.
    Zapraszam do mnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Paryż :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah,ale Ci zazdroszcze!:)
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog oraz ciekawa tematyka, pozdrawiam. :)
    + zazdroszczę wyjazdu do Paryża

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .