poniedziałek, 16 kwietnia 2012

No to do Paryża ♥.

Post automatyczny xd.No a ja tym czasem siedzę sobie zapewne wygodnie w autokarze i strasznie szczęśliwa jadę do Paryża <3. xd.Nie mogę uwierzyć że to już dziś. Dobra nie powiem wam teraz jak jest ponieważ nie wiem co będzie. Oczywiście jeszcze wszystko może się zdarzyć.Ale mam nadzieję że wszystko się uda i to będzie naprawdę cudowna wycieczka ;).Błagam niech wszystko będzie tak cudownie jak się zapowiada ;].Tak jak wspomniałam w poprzednim poście w mojej szkole jest organizowana wycieczka do Paryża oczywiście bardzo chciałam na nią pojechać no i się udało ;).Moim ogromnym marzeniem zawsze było pojechać tam ;).I teraz to się spełnia ^^.Bardzo się cieszę ;).
Paris <3 Paris <3 Paris <3

2 komentarze:

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .