niedziela, 15 kwietnia 2012

samsung chat 335

Nie wiem czy wspominałam wcześniej ale mój Galaxy S II został zepsuty i to nie z mojej winy.Dobra nie che mi się opowiadać jak to się stało i dlaczego nie został on naprawiony.No ale niestety tak się stało...:(.Parę dni temu dziadek kupił mi prezent. Co prawda po świętach no ale ;). Miałam do wyboru kilka telefonów ale ten samsung chat 335 jakoś najbardziej przypadł mi do gustu ;d.Używam go już te parę dni i naprawdę jest świetny ;).Wygodna klawiatura to jego ogromny plus ;).Ja jestem z niego bardzo zadowolona ;).A może ktoś z was również go ma .? Jakie jest wasze zdanie .? 



ps. nie wiem czy wspominałam też o tym że w mojej szkole organizowana jest wycieczka do Paryża. Więc chciałam tylko dodać że już w ten poniedziałek wyjeżdżamy ;))))).Bardzo ale to bardzo się z tego powodu cieszę.Dzisiaj muszę się spakować itp.Zapewne jeszcze tu o tym napiszę ;d. 

12 komentarzy:

  1. Moja siostra go ma :)
    Myślę że jej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój telefon ;] mam taki sam od zeszłego roku,jest spoko ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh xd właśnie tak coś mi się wydawało że ty go masz ;)

      Usuń
  3. Też się kiedyś zastanawiałam nad jego zakupem, ale jednak się rozmyśliłam :) Ale bardzo podoba mi się design :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kupować, ale bardziej spodobała mi się Nokia c3. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo osób ma ten telefon , ale muszę przyznać , ze jest bardzo ładny. Jaki ma aparat? Bo jakoś zawsze wadą tych telefonów jest słaba jakość zdjęć - chyba że do smartfon ( czy jakoś tak ) XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aparat 2Mpix no fakt zdjęć to on za dobrych nie robi , ale według mnie to nie jest najważniejsze xd

      Usuń
  6. Zazdroszczę Ci tego cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny telefon.Zostałam o tagowana.
    Będę wdzięczna jak zadasz mi parę pytań pod notką w komentarzu:))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny telefon, ale zazdroszczę wycieczki i miłej zabawy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go mam od czerwca 2011 ! jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. haha mialam do wyboru ten albo samsung galaxy gio. wybralam galaxy ale ten tez mi sie podobal

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .