poniedziałek, 9 kwietnia 2012

To już minął rok ;o ;).

Dzisiaj rano gdy wstałam i spojrzałam na datę coś mi we mnie mówiło że dzisiaj jest jakaś rocznica albo coś ważnego.Tak przez chwilę myślałam nad tym i po jakimś czasie przypomniało mi się że to właśnie równy rok temu napisałam tu na blogu swój pierwszy post :).Jeszcze pamiętam ten dzień heh.Pamiętam jak nic nie wiedziałam i jak bardzo chciałam prowadzić swojego bloga :).Aż mi się wierzyć nie chce że to już minął rok.Poczytałam dzisiaj trochę swoje pierwsze posty no i pooglądałam zdjęcia i tak se myślę że jak zaczynałam to wszystko to był ze mnie jeszcze taki dzieciaczek hehhe xd.Oczywiście żaden ze mnie dorosły , ale czuję że się zmieniałam.No i to na waszych oczach ;d.Prowadzenie swojego bloga to świetna sprawa :).Nie wiem czy jest tu jakaś osoba która przeczytała moje wszystkie posty.Nie wiem czy jest tu taki ktoś kto jest tu ze mną już ten rok.Fajnie by było gdyby taki ktoś się znalazł,ale zapewne takiej osoby nie ma.No trudno i tak mam się z czego cieszyć ponieważ są tu ludzie którzy cokolwiek czytają :).Dużo moich koleżanek wtedy ten rok temu również zaczynało prowadzić blogi.Wtedy to był taki "czas na blogi" większość z nich przeniosło się teraz na photobloga a zwykłe blogi zawiesiły lub usunęły.Ja również prowadzę photobloga ale z tego bloga nie zrezygnowałam i nie mam takiego zamiaru ;d.Wiem że wiele razy obiecywałam że mój blog się polepszy że będę pisała częściej i również o innych sprawach no a mam wrażenie że jest gorzej a nie lepiej.I wiem że wina leży po mojej stronie.Ale niestety nie mam ostatnio na nic czasu.Za co bardzo przepraszam.Mam ogromną nadzieję że będzie kiedyś taki moment w którym ten blog się zmieni i to na lepsze.Postaram się , ale muszę mieć jakiś plan no i muszę poukładać trochę moje prywatne życie.Mam nadzieję że za równy rok będę bardzo zadowolona ze swojego bloga.:).Puki co nie mogę powiedzieć że jest tu jakoś pięknie bo wiem że inne blogerki w ciągu paru miesięcy potrafią tak rozwinąć te swoje blogowe życie.Mi to jakoś nie wychodzi.Ten ciągły brak czasu i mój humor który jest tylko coraz gorszy -,-.Ale mam wielką nadzieję że to się wszytko zmieni.Heh no zobaczymy co to będzie np.za rok.Mam nadzieję że blog będzie jeszcze istniał.Ale jak na razie nie mam zamiaru z niego rezygnować ;d.Puki co cieszy mnie te 144 obserwatorów i te 15970 wyświetleń mojego bloga.A i jest to mój 86 post.Oczywiście te dane podane w tym właśnie momencie ;d.No i oczywiście bardzo , bardzo dziękuję za to wszystko ;).Mam nadzieję że będę prowadzić tego bloga jeszcze przez wiele , wiele lat ;d.I życzę sobie żeby w końcu prowadzić tego bloga tak na poważnie i się rozwinąć w życiu blogowym.Mam nadzieję że za rok będę z siebie bardziej zadowolona :).No to tyle.Więcej już do powiedzenia chyba nie mam.Ajajjaj znowu się rozpisałam.Heh nie wiem czy to dobrze czy źle xd.
Heh mój pierwszy nagłówek i bardzo stare zdjęcia , heheh xd 
Nie wiedziałam jak ozdobić ten post więc niech będzie tak przy okazji ;). 

09.04.2011 r.- heh tak bardzo pamiętna data ;d. 

11 komentarzy:

  1. dalszego miłego blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) i życzę więcej członków i ciekawych postów :)
    Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie
    Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę powodzenia :)

    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dla cb dobra widomość, ja oglądałam tego bloga od samego początku ;) A i gratuluję, też chciałam mieć swojego bloga, ale coś nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no to bardzo mi miło ;).
      spróbuj jeszcze raz ;d , no wiesz zawsze warto próbować ;).

      Usuń
  5. Heh. :D powodzenia w dalszym działaniu. xd

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .