sobota, 7 kwietnia 2012

Wesołych świąt ;).

Witajcie.Jak spędzacie tegoroczne święta .? Ja spędzę je rodzinnie ale raczej w domu.Zresztą i tak ta pogoda nie motywuje mnie do jakiś wycieczek.No właśnie czuję się jakby był listopad.Nie wiem gdzie podziało się słońce i cała reszta ;d.Dzisiaj rano wstałam , ogarnęłam trochę mój pokój i pomogłam trochę mamie.Następnie przygotowałam koszyczek wielkanocny.No i jak co roku poświęcić;d.Później pojechałam gdzieś z rodzinką i do domu.Nie czuję jakoś tych świąt , no ale nic :).



Życzę Wam wszystkim zdrowych , wesołych i ogólnie cudownych świąt ;) Bardzo mokrego dyngusa i bogatego zająca ;].                                    

                                                                                                                                         zobacz ;).

6 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt :)
    Fajny baranek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mam ochotę na takiego baranka ;D
    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka pisanka z królickiem ;)

    Wesołych ^^

    _

    Zapraszam na fashion-emily-f.blogspot.com/
    Aktualnie szukam redaktorki/redaktorek

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .