niedziela, 13 maja 2012

Francja 2012 part III

Przepraszam że ten post pojawia się dopiero dzisiaj.Ogólnie na moim laptopie mam straszny bałagan ;/ próbuje to jakoś ogarnąć ale mam wrażenie że jest jeszcze gorzej ;o.Przez to nie mogę zupełnie nic znaleźć.No i już zaczęła się szkoła i już niecałe dwa miesiące żeby wszystko poprawić i zaliczyć.Muszę się postarać żeby zdobyć jak najlepsze oceny :).No ogólnie mam teraz raczej mało wolnego czasu więc posty nie będą zapewne pojawiać się za często.No trudno jakoś to odrobię jak będę miała więcej czasu.Wczoraj byłam z dziewczynami na zakupach w GB.Obeszłyśmy dużo sklepów a ja nie mogłam nic dla siebie znaleźć.W końcu po kilku godzinach coś tam kupiłam;d.Ale zupełnie nie wiem co się ze mną stało jeszcze tak niedawno zawsze umiałam coś dla siebie wybrać,a teraz to coś się jednak zmieniło.Tyle rzeczy mi się zawsze podoba ale jakoś w rezultacie wydaje mi się że nic do mnie nie pasuje.Nie wiem już nawet jak to określić heh bo to trochę dziwne.Zawsze wychodziłam z pełnymi siatami a teraz przez trzy godziny zakupów potrafię kupić tylko bluzkę.Ajjajaj dziwne xd. Mam nadzieję że to przejściowe chociaż są też pewne plusy np.zaoszczędzę trochę kasy ;d.Dobra dobra nie wiem co to za sens to pisać ale jakoś tak musiałam ;p.Dzisiejszą niedzielę spędzam w domu.Mam w planach ogarnięcie się do szkoły,chociaż trochę się pouczyć,ogarnąć może tego laptopa no i może pogram trochę w simsy bo jakoś tak mnie wczoraj wzięło;d.

i kolejna dawka zdjęć z Francji :) : 

















akurat dzień w którym zwiedzaliśmy wieżę eiffla był strasznie wietrzny -,-. 

9 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia *.*
    zawsze chciałam pojechać do Francji ^^
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierz mnie do siebie . ! Też chce to Paryża xD

    OdpowiedzUsuń
  3. WEZ MNIE TAM ! <3

    ZAPRASZAM : styleetvie.blogspot.com + obserwuje ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hy sweetie! lovely post, maybe we can follow each other? Kisses

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wiem że długo nic nowego nie było :( . No ale niestety musiałam w szkole wszystko popoprawiać itp , a teraz jeszcze przez tydzień nie miałam dostępu do internetu . No ale już właśnie za chwilę dodam coś nowego ;) .

      Usuń
  6. kiedy będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci wypoczynku w postaci Francji. Co prawda byłam kilka lat temu, ale mam wrażenie, że dopiero teraz jestem w stanie doceniać otaczający mnie swiat.
    No tak, wiezy Eiffla nie miałam okazji zobaczyć.
    Wszystko przede mną =)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia ;)Ja też chce do Paryża , mam nadzieje ze nie długo pojadę ;)
    Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .