wtorek, 26 czerwca 2012

" Dom Snów "

Parę dni temu miałam okazję oglądnąć " Dom Snów " :
Co do filmu to bardzo bardzo bardzo mi się podobał :).Ciekawy, zagadkowy i trzymający w napięciu. Serdecznie polecam wszystkim ;d.Jeden z najlepszych Thrillerów jaki widziałam.Na końcu aż się popłakałam.Zresztą jest bardzo dużo filmów na których ja płaczę :).Uważam że ten właśnie film jest bardzo dobry :)). A może widział już ktoś z was ? Co o nim sądzicie ? ;d. Lubicie filmy tego typu czy raczej nie ? ;d. 

4 komentarze:

  1. Uwielbim teog typu filmy. Mysle, ze to obowiazkowa pozycja na mojej dlugasnej liscie ;p Pozdrawiam i zapraszam na konkurs, do wygrania bon na zakupy i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam,ale myślę że go obejrzę :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam, ale zaciekawiłaś mnie nim :)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .