sobota, 23 czerwca 2012

dzień z Kamą / nocka u Kamy :)

No więc wczoraj wstałam dość wcześnie.Ogarnęłam się szybko i poszłam na pociąg.Potem wsiadła do mnie Kama i razem pojechałyśmy do GB.Tam trochę połaziłyśmy, ja ogólnie wypatrzyłam dużo ciekawych ciuchów.Heh no i muszę się wybrać na jakieś zakupy.Później pojechałyśmy do kina na film który wczoraj opisałam.Hehhehe ogólnie no fajnie bo na filmie pusto i cała sala była tylko dla nas ;d.No ale ok ;d.Po filmie poszłyśmy na autobus,wróciłyśmy i tam czekała na nas Pati ;d.Następnie przyjechała po nas mama Kamy i pojechałyśmy do niej na noc ;d.Ogólnie to poszłyśmy tam na kilka długich spacerków dookoła jeziorka i tak ogólnie połazić :).Hehhehe ogólnie to odwaliłam coś ciekawego heh ale szkoda gadać ;p.Później zaczęło się już ściemniać i ogólnie pogoda się pogorszyła więc wróciłyśmy do domu Kamili.Porobiłyśmy fotki , pogadałyśmy a później oglądałyśmy film ;d.Spać poszłyśmy dość późno no ale fajnie było ;d. A dzisiaj wróciłam do domu i ogólnie znowu źle się czuję.Niby jakieś plany na dzisiejszy wieczór są ale to się jeszcze zobaczy ;d.


















hehheheh wybaczcie za te wszystkie minki na większości zdjęć ;pp. 

4 komentarze:

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .