piątek, 15 czerwca 2012

Francja 2012 part IV

Ogólnie to dopiero dzisiaj zdałam sobie sprawę z tego że od mojego powrotu z Paryża minęło już prawie dwa miesiące ;o , a ja jeszcze ciągle dodaje tu posty na temat tego wyjazdu ;d. Już dodaję ostatni post na ten temat:. Oczywiście zdjęć jest jeszcze bardzo dużo i ogólnie no wiele mam jeszcze do pokazania no ale muszę iść w końcu do przodu troszeczkę ;d.Zdjęcia wybrałam te najciekawsze według mnie. Ale nie no serio to zdaję sobie sprawę z tego że strasznie zaniedbuję tego bloga :(. Niestety często nie mam na to wpływu.Ostatnio nie miałam czasu zupełnie na nic i jeszcze przez ten tydzień nie miałam dostępu do internetu.Mam nadzieję że już będę miała teraz trochę więcej wolnego czasu , oceny już poprawione i wystawione ;d , a koniec roku szkolnego zbliża się już wielkimi krokami ;d. No więc postaram się jakoś teraz nadrobić te moje nieobecności na blogu i postaram się pisać tu częściej ;d.Dzisiaj nie poszłam do szkoły.Z pewnego powodu musiałam zostać w domu , zresztą nie ważne xd. Odzyskałam też dzisiaj w końcu mojego laptopa razem z internetem ;d.I teraz tak sobie siedzę i nie wiem co będę dzisiaj robić. Jakoś źle się czuję , a pogoda taka dziwna.




















7 komentarzy:

  1. o wieża ! :D
    super zdjecia :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci! :)
    Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, musialo byc niesamowicie! Wieza Eiffla wyglada fantastycznie ;) Buziak, zapraszam do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne widoki, zwłaszcza nocą... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięne widoki, zwłaszcza nocą... :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .