poniedziałek, 18 czerwca 2012

Coś o EURO 2012 :).

Pomimo wszystko uznałam że muszę coś tu napisać o tym ważnym wydarzeniu :).No więc wiadomo że po sobotnim meczu ogarnął mnie wielki smutek , byłam zawiedziona.Myślę że każdy w jakiś tam sposób odczuwa smutek z tego powodu.Ja osobiście strasznie przeżywałam te wszystkie mecze , heh może nawet za bardzo. No ale niestety stało się nie udało się nam.Wielka szkoda.Ale pomimo wszystko jestem z nich dumna.Pokazali bardzo dużo, starali się i to było widać.I to jest ważne.Uważam że za to wszystko trzeba im podziękować.Może się nie udało ale trzeba wierzyć że jeszcze kiedyś się uda na pewno :). Nic się nie stało ! Polacy nic się nie stało !.To tyle na ten temat.Ale ten post miał być poświęcony ogólnie EURO więc na ten temat chciałam się wypowiedzieć.No więc do tego wydarzenia przygotowywaliśmy się bardzo długo.Ja osobiście jakoś tego wszystkiego nie czułam i upierałam się że jakoś nie będę tego przeżywać.Ale wszystko się zmieniło po tym jak rozpoczął się pierwszy mecz :).Heh no i ogarnął mnie ten cały PIŁKOSZAŁ :). Ogólnie to takie fajne uczucie jakoś tak nagle wszyscy razem :).Miłe w sumie ;d.Po tym wszystkim jakoś tak zmieniłam zdanie na temat pewnych spraw i zaczęłam doceniać nasz kraj i to wszystko :).Nam może się nie udało , ale EURO trwa dalej :).Dzisiaj kolejne mecze które oczywiście będę oglądać.Nie wiem co mogę jeszcze napisać na ten temat więc może już zakończę.











2 komentarze:

  1. super wygladacie :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze ja jakoś nie mogę sie wkręcić w to całe zamieszanie :( cały czas jakoś jestem obok :( ale cieszę się, że ktoś za mnie spełna patriotyczny obowiązek :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .