środa, 20 czerwca 2012

"Szepty"

Witam :).Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo pozytywnie :).Lubie takie dni w których jest tak dużo do robienia itp.Więc spotkałam się dzisiaj rano z Klozą i pojechałyśmy do Klifu.Ogólnie to szukałyśmy prezentu na DZIEŃ OJCA no ale i tak nie było tego czego ja szukałam.Więc pochodziłyśmy tam jeszcze trochę po sklepach i pojechałyśmy na miasto.Tam też zrobiłyśmy sobie długi spacerek , Kloza kupiła sobie buty a ja w końcu znalazłam coś dla taty :).No i następnie wybrałyśmy się do kina.Miałyśmy dylemat na jaki film pójść ale w końcu zdecydowałyśmy się na "Szepty".
Film bardzo mi się spodobał :). Zresztą ja jestem ogromną fanką filmów tego typu ;d.Bardzo ciekawy , trzymający w napięciu to na pewno ...:).Jakoś tak mnie szybko wciągnął ;d.Cóż jedyne co było dziwne w tym filmie to po prostu to że w niektórych momentach zupełnie nie rozumiałam o co w nim chodziło.Ale później jakoś to się dało ogarnąć.No więc jak dla mnie film również zagadkowy :).Ogólnie godny polecenia ;d. 

3 komentarze:

  1. ja planuję od tygodnia wybrać się na niego ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiedziawszy jeszcze nie słyszałam o tym filmie, ale chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .