piątek, 22 czerwca 2012

"Uwodziciel"

Dzisiaj znowu miałam bardzo pozytywny i serio zabiegany dzień :) . Ale wszystko się udało tak jak chciałam , no może z wyjątkiem pogody.No jeju jest już praktycznie końcówka czerwca a tu pada , wieje i jest szaro -,-.Więc więcej o tym dniu napiszę jutro bo jeszcze mam do tego zdjęcia a trzeba je jakoś ładnie ogarnąć :).A no i jeszcze ten dzień się nie kończy bo jestem właśnie na nocce u Kamy razem z Pati heh xd.
A puki co to znowu o filmie na którym byłam dzisiaj w kinie ;d
Więc film ogólnie trochę inny niż zwykle oglądam ;d.Ogólnie nawet fajna obsada , film nawet ciekawy.Mi podobał się tak pół na pół w sumie.Zdecydowanie to nie jest film dla wszystkich.Nie wiem w sumie jak mam rozumieć ten film.Nie żeby mi się nie spodobał ale taki inny no xd.Nie wiem do końca jak mam go ocenić ;d. Widzieliście go może ? Jak oceniacie ? xd 

4 komentarze:

  1. musze go ogladnac;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na rozdanie! :)
    http://mylife-nanaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam, ale chyba się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .