poniedziałek, 9 lipca 2012

100 ♥ !

No więc to jest już mój 100 post tutaj ♥ :) . To takie fajne uczucie bo jeszcze doskonale pamiętam jak pisałam ten pierwszy ;dd. 


Ostatnie dwa dni spędziłam praktycznie na spacerach po lesie heh xd.No przynajmniej pies się wybiega xd.Nie wiem jak u was ale u mnie pogoda bardzo zmienna.No wczoraj to jak byłam w tym lesie razem z Pati i Darią to spotkał nas straszny deszcz + burza ;o xxd. Heh no i my głupie to co tam odwalałyśmy , hehhehe xd . No ale ciekawie było xd. Wróciłam do domu strasznie mokra i brudna , wykąpałam się ,a potem poszłam do Pati i Darii na noc xd . Miałyśmy całą noc oglądać filmy , ale znowu się to nam nie udało.Zobaczyłyśmy tylko jeden i poszłyśmy spać :d. A dzisiaj wróciłam od nich , posiedziałam w domu i potem znowu z nimi i do lasu xd.Ale dzisiaj już bez przygód , ale za to dłużej byłyśmy heh xd.


14 komentarzy:

  1. Gratuluje setki! Masz piekne oczka ;) Buziaki, pzodrawim i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outifit, bardzo mi się podoba twój styl. jest taki unikatowy. jesteś bardzo ładna, super! świetne zdjęcia, poprostu magia!
    uwielbiam ten blog. dodaję do followersów i tymczasem zapraszam do siebie:
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    napewno tu jeszcze nie raz zajrzę :)
    X

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję setnego posta ! oby było ich jeszcze więcej. dziękuję i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za życzenia :*
    gratuluję już setnego i powodzenia w dalszym blogowaniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacie i na kolejną 100 czekam :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. To już setka?! Brawo ! Jak ty wypiękniałaś ;] Zapraszam do mnie.
    www.Doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nno już ;o xd. heh ale serio nie wiem czy to już czy dopiero xdd. Wypiękniałam ? hehhe nie żartuj sb xd. Ale no dzięki ; ** . :)))

      Usuń
  8. Gratulacje. :)
    U mnie podobnie pogoda płata figle. :<

    OdpowiedzUsuń
  9. No i dodaję do obserwowanych, będzie miło, jeśli zajrzysz też na mojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .