czwartek, 12 lipca 2012

" Jeszcze Dłuższe Zaręczyny "

Hej :).Wczoraj znowu byłam w kinie z dziewczynami xd.Jeju to już się robi u nas tradycja chyba hehhe.Wczoraj właśnie ogólnie zaciął się film i dopiero po jakiejś dłuższej przerwie go znowu włączyli ;d.A jak wracałyśmy do domu to nie było prądu w Gdyni akurat więc jeszcze trajtek w którym jechałyśmy stanął.A jeszcze potem zaczęło strasznie padać więc poszłyśmy jeszcze do MC i dopiero wtedy do domu. Hhheheh więc wczoraj miałyśmy pecha trochę no ale przynajmniej będzie co wspominać xd.

A teraz o filmie :
Film naprawdę genialny :).Bardzo bardzo mi się podobał ;d. I serio przez tą całą historię wydawało mi się że się nie skończy hehheheh.Film zabawny , ciekawy :).Bardzo brakowało mi oglądnięcia jakiejś fajnej komedii romantycznej a ta jest świetna w 100 % ;d. Więc serdecznie wam polecam. A może ktoś z was już widział ten film ? ;d. 

8 komentarzy:

  1. nie oglądałam ;>>

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. a właśnie zastanawiam się czy iść na to czy na "kochanie poznaj moich kumpli", musze to przemyśleć. Zapraszam do mnie
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obejrzałam, ale może obejrzę :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zdecyduję się obejrzeć ten film. :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .