niedziela, 15 lipca 2012

Kaszubski Park Miniatur :).

Hej :) . Dzisiaj prawie cały dzień spędziłam z rodzinką ;d.Pojechaliśmy właśnie do Kaszubskiego Parku Miniatur xd. ( jest to dość spory kawałek od naszego miejsca zamieszkania hihhihi ale nie aż tak spory xd.). Heheh nazwa może kojarzyć się różnie zapewne , ale w tym właśnie parku znajdują się modele różnych budowli świata itp. które są w wersji mini ( chociaż nie są aż tak malutkie jak to się wydaję ;d. ).Z tego co czytałam w internecie takie parki są w różnych miejscowościach. Może ktoś z was już kiedyś był w takim parku ? Jeśli tak to chętnie poczytam wasze opinie na ten temat ;d.Na samym początku nie byłam jakoś zachwycona, ale szybko zmieniłam zdanie na pozytywne :).To taka świetna sprawa zobaczenie tych wszystkich ważnych budowli itp.w wersji miniaturek :). Oczywiście były tam też różne inne atrakcje,większość dla dzieci oczywiście , ale było nawet kilka zwierząt więc to też było fajne ;d.Ogólnie bardzo spodobało mi się to miejsce , naprawdę genialny pomysł :)).

A teraz jakieś zdjęcia :


















































Tego wszystkiego było jeszcze więcej, ale wydaje mi się że tyle już zdjęć starczy heheh xd.

No niestety nie było Wieży Eiffla , no no wielka szkoda :( hehe xd.

8 komentarzy:

  1. Łał! Nie byłam w parku miniatur nigdy, aczkolwiek te zdjecia wygladaaj swietnie! ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, słodki chłopiec :)
    http://to-i--owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia ;P
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe miejsce :* i uroczy maluch :*
    obserwujesz ? odwdzięczę się <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym tam pojechała , ale jest to dość spory kawałek od miejsca mojego zamieszkania .

    OdpowiedzUsuń
  6. Włóż tez swoja mordke do zdj : * xd

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .