czwartek, 19 lipca 2012

" Magic Mike "

Cześć :).Wczoraj dzień pełen wrażeń hehhe że się tak wyrażę ;d.Rano spotkałam się z Kamą i poszła ze mną .....( o tym postaram napisać się wieczorem :) ).Dokonałam malutkiej "zmiany" heh ;d.Następnie Kama do mnie,posiedziałyśmy no i pojechałyśmy po Ole i do kina ;d.Po filmie poszłyśmy na spacer po Gdyni bo musiałyśmy poczekać na Pati ;d.Jak ona przyjechała w końcu do pojechałyśmy do Sopotu ;d.Tam spacerek i takie tam no heh xd.Wróciłyśmy,poszłam jeszcze z psem z Pati i do domu.Tylko że zostałam jeszcze wrobiona w jakieś zakupy i wróciłam jeszcze później niż się spodziewałam ;d.

Ten film rozwalił mnie całkowicie hahahhah xd. Ale serio genialny :). 
Channing Tatum - tak uwielbiam go :).I mówię to już po raz któryś zapewne heh ;d. 

Dobra zostawiam was z zwiastunem :) : 

13 komentarzy:

  1. ohh bejjbe, zmian to dokonasz 2 wrzesnia xd, jestem ciekwa tych wlosow ;oo xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehhehe jo jo robisz takie same ;ppp :)

      Usuń
    2. Hehehehee 2 września no to to będą zmiany dopiero : 3

      Usuń
  2. Co do filmu zgodzę się jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez ubóstwiam Channinga Tatuma , na kinolive.pl można obejrzeć 21 jump street właśnie z nim , film wart oglądanie , polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za informacje ;d.
      z miłą chęcią oglądnę :)).

      Usuń
  4. Vansy Vansy najlepsze buty na świecie ;)
    Czy mogłabym Cię prosić o polubienie mojej strony na fb ;)? Zależałoby mi na tym i to bardzo ;) Zostawiam link : http://www.facebook.com/MadeinMarta w razie gdybyś się zdecydowała ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. oj chętnie wybrałabym się na ten film...

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę obejrzeć ten film!

    Obserwuję i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym filmem !:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .