piątek, 20 lipca 2012

No to teraz są dwa :D.

Ogólnie ten post miał pojawić się wieczorem a nie w nocy heh . No ale nie ważne :d.Więc tak jak wspomniałam wczoraj dokonałam malutkiej zmiany ;d.Heh nie wiem czy to zmianą można nazwać.No więc zrobiłam sobie ( znaczy taka pewna pani zrobiła ;d ) drugi kolczyk w nosie;d.No w tym sensie że mam teraz z obu stron heh.Ogólnie to ten pierwszy ( który robiłam ok.roku temu ) strasznie przeżywałam i planowałam.A czemu ten drugi ? ;d. Po prostu jakiś czas temu strasznie mi się to spodobało i postawiłam że zrobię ;d.Heh z tym nie było już takiego planowania i rozmyślania :).Ja jestem zadowolona, znaczy chyba bo puki co to trochę dziwnie mi, muszę się przyzwyczaić :d.

Jakieś zdjęcia żeby pokazać ;d. :
Przepraszam za jakość tych zdjęć i za to że te kolczyki nie wyglądają jakoś jak kolczyki ,ale robiłam je w strasznie złym świetle :(.Wybrałam te na których akurat te kolczyki widać najlepiej :D.

I co myślicie ? ;d. Podoba się wam czy raczej nie ? xd.

14 komentarzy:

  1. Zależy co komu przypadnie do gustu ;) Mi osobiście się podoba;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie ogolnie nie podobaja kolczyki w nosie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie zabardzo podobają mi się kolczyki w nosie ale to kwestia gustu ważne żebyś ty się dobrze czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne :)miałam kiedyś ale tylko z jednej strony teraz mam tylko w wardze ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kuzynka też ma kolczyk w nosie . Ja jakoś zawsze chciałam mieć w wardze .. ^^ Ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz rewelacyjnie! bardzo podobaja mi sie Twoje zdjęcia:))
    P.S. dodaje do obserwowanych i w sumie nie wiem dlaczego dopiero teraz;p skoro co chwile tu wchodze:D

    OdpowiedzUsuń
  7. No oczywiście że się podobają : 3
    Hehehehehe .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie,dwa wyglądają lepiej niż jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie beda przeszkadzac podczas kataru ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , ten mój pierwszy kolczyk w nosie mam już od prawie roku.Katar niestety mam bardzo często.A z tym pierwszym kolczykiem przeżyłam już zimę,jesień,masę chorób itd. heh i jakoś mi nigdy nie przeszkadza ;d.Więc raczej z tym drugim kolczykiem też nie będę miała takiego problemu.:)

      Usuń
  10. Zazwyczaj widuję ludzi z jednym , ale dwa też ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .