wtorek, 3 lipca 2012

Koniec EURO :( ,a HISZPANIA mistrzem ♥. ;d.

No więc EURO 2012 dobiegło już końca , jest mi jakoś przykro z tego powodu.Mogłoby to jeszcze trochę potrwać. Ale no wiadomo co fajne to się szybko kończy no niestety.Tak jakoś się wciągnęłam w to całe kibicowanie i teraz będzie mi pewnie dziwnie. No ale zawsze jeszcze zostają normalne mecze no i jeszcze trochę i mistrzostwa świata które uwielbiam hehehhe xd.No a co do mistrza tego EURO no to bardzo bardzo bardzo się cieszę że jest to właśnie Hiszpania.Może i wiecie albo też nie ale to właśnie im kibicuję od samego początku oczywiście są od razu po Polsce hehe xd. :). No ale mistrze dalej są mistrzami i wczoraj zagrali pięknie że się tak wyrażę.Ten mecz widziałam na strefie i oczywiście drugim tak oddany kibicem Hiszpanii jak ja jest Kama więc ona to tam ogólnie tak się darła hahha ;o nie zapomnę tego , ja próbowałam trochę te emocje opanować ale nie udało mi się do końca bo dzisiaj ledwo mówię.No więc ogólnie się rozpisałam znowu nie wiem czy to dobrze czy źle ale serio serio cieszę się że Hiszpania udowodniła to co miała udowodnić ...:)). 

9 komentarzy:

  1. A ja do dziś jeszcze słyszę ludzi chodzących po ulicach i krzyczących ''Do boju, do boju, Polska górą'' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiszpania ^^ Jestem tu pierwszy raz i nie ostatni . Może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Obserwujesz mój,ja zrobię to samo u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też się cieszę, że Hiszpania wygrała! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, ze Hiszpania wygrała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też cieszę się, że wygrała Hiszpania i równie mocno uwieeeeeeeeelbiam oglądać mecze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również się cieszę że wygrali ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .