sobota, 14 lipca 2012

SOBOTA

Hej :).Czy u was jest też taka beznadziejna pogoda w te wakacje ?.Ja jestem już trochę tym załamana.Wczorajszy dzień spędziłam z mamą i bratem :))).Sopot,plaża,spacer,zakupy i Rumia xd.No nawet spoko było xd.Właśnie wczoraj wybrałam się w końcu na zakupy, kupiłam pełno rzeczy ale oczywiście prawie nic z tego co potrzebowałam -,-.Więc trzeba się wybrać na kolejne zakupy tym razem z listą którą wczoraj stworzyłam hehhehe ;d.Wczoraj pogoda nawet dopisywała więc dała mi trochę motywacje żeby jakoś zaplanować wakacje i coś tam wymyśliłam. Ale oczywiście ja zawsze mam wiele planów , bardzo fajnie by było gdyby to wszystko się udało ;d.Dzisiaj chyba siedzę w domu , pogoda znowu pokrzyżowała plany.Ale dzisiaj już wysprzątałam ładnie pokój itp xd.Może jeszcze dzisiaj pooglądam sobie jakieś seriale w internecie ;d , pogram sobie i coś tam jeszcze zapewne się znajdzie xd.A i moje biedne szafy z ciuchami i pudła z butami wręcz błagają  o to by tam posprzątać ;ooo.Serio taki mam tam okropny bałagan że zwariować można , więc może zabiorę się za porządki. 

Jakiś czas temu bardzo spodobały mi się te dwie piosenki : 





Jakoś rzadko słucham polskiej muzyki , ale ostatnio coraz bardziej się do niej przekonuję :)

7 komentarzy:

  1. mi też by się przydały porządki ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema bajbasku :* xdd
    /tym razem nie usune ! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejcia kogo ja tu widzę hehehhe ;d..
      No mam Patka nadzieję xd .

      Usuń
  3. Super zdjęcie ;))

    Pozdrawiam, i serdecznie zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania bransoletka z własnym imieniem! :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję,że w tych planach mnie też uwzględniłaś ;] Ja też musze posprzątać w szafie, może znajde tam jakieś fajne ubrania o których zapomniałam ;]
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak no tak też gdzieś tam jesteś heh xd.

      Usuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .