piątek, 6 lipca 2012

"Słodkich Snów "

Wczoraj byłam z dziewczynami w kinie właśnie na tym filmie ;d.Miałyśmy później gdzieś jeszcze iść się przejść ale zaczęło tak strasznie padać że wróciłyśmy do domu...Ogólnie wakacje trwają a ja jakoś je słabo czuję.Pogoda strasznie w kratkę a dzisiaj jak akurat było dość ładnie to siedziałam w domu bo wręcz umierałam z bólu brzucha ;//.Jakoś jeszcze dalej nie wiem jak te wakacje spędzę.Muszę coś jeszcze wymyślić.Ale od poniedziałku chyba zaczynam w końcu moje wielkie zmiany heheh xd.No wakacje czas odpowiedni na to więc jestem dobrej myśli że się uda znaczy fajnie by było.

Ostatnio stałam się jeszcze większą filmomaniaczką niż byłam dotychczas ;p. Nie wiem czy to dobrze czy źle ale od zawsze uwielbiam oglądać filmy.Heh zdecydowanie zaraził mnie tym mój tata hehehhe :). Ale serio ostatnio moja miłość do filmów wzrasta i to bardzo xd.Ostatnio oglądam nawet po kilka dziennie może to sprawka tego że mam trochę więcej wolnego czasu :).Lubię filmy każdego rodzaju ale chyba najczęściej sięgam po te z kolekcji thrillerów lub horrorów.Heh sama nie wiem czemu ale te lubię najbardziej. Oczywiście oglądam też te z innej kategorii żeby nie było ;d.

Po oglądnięciu zwiastuna do tego filmu byłam pewna że jest genialny , ale jeśli mam być szczera to się troszeczkę rozczarowałam.Myślałam że to będzie kolejny film na którym poczuję ten dreszczyk emocji a tu jakoś go nie było.Generalnie nie mówię że był zły bo w sumie nawet mi się podobał ale spodziewałam się czegoś innego. A wy może widzieliście ten film ? Jeśli tak to co myślicie ? :) 

7 komentarzy:

  1. Nie widziałam, ale bardzo chętnie obejrze. Szczerze mowiac to nie jestem na bieząco z kinowymi nowościami i w takich chwilach blogerki sprawdzają się idealnie :D Od razu wiem jaki film beznadziejny, a na jaki warto a nawet trzeba iść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym obejrzała gdyby nie fakt, że się panicznie boję bać na filmach :(((
    ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  3. tytuł baaardzo zachęca do obejrzenia, nigdy nie byłam na horrorze w kinie, a chciałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się skusze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam tego filmu i niestety w najbliższym czasie nie będę miała okazji go obejrzeć,a szkoda,bo lubię horrory :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widzialam, ale to tez nie moj rodzaj :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaczęłąm już oglądac drugi serial w te wakacje. Najpierw "Plotkara", teraz "Słodkie kłamstewka". Ale tak to jest, że jak się ma dużo wolnego czasu to się filmy, albo seriale ogląda. Ja tego filmu nie oglądałam, ale zobacże go, bo to zależy jak co komu się podoba, więc może dla mnie będzie super.;D obserwuję i zapraszam do mnie.;]

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .