piątek, 24 sierpnia 2012

Jastarnia 2012 :).

Hej :).Mam tu straszne zaległości xd.Ale ostatnio wychodzę rano z domu i wracam strasznie zmęczona wieczorami i na nic nie mam czasu xd.Ale mam wakacje i jeszcze puki je mam to muszę korzystać xd. Mam do dodania tu jeszcze jakieś cztery zaległe posty albo nawet więcej.Jutro nad tym posiedzę i wszystko ogarnę.Postaram się w końcu też porobić zdjęcia tych ciuchów z ostatnich zakupów.Oraz dokonałam pewnej zmiany ale o tym też jeszcze napiszę ;).

Dzisiaj pobudka jakoś po 6 i po 7 już czekałam razem z Klozą na Pati i szybko jechałyśmy do Gdyni.O 8 musiałyśmy być już na statku no a oczywiście prawie się spóźniłyśmy ;oo xd. No ale jakimś cudem zdążyłyśmy.W Jastarni byłyśmy cały dzień ale było super :).Oczywiście musiało się coś wydarzyć więc spotkał nas kilka razy deszcz i to jak byłyśmy na plaży.Siedziałyśmy pod kocami i chroniłyśmy siebie i wszystko co miałyśmy przed zmoknięciem hahahahha widok zapewne cudowny no no ;d.Ogólnie pochodziłyśmy, coś tam kupiłyśmy,posiedziałyśmy na plaży itp.Dzień udany i to bardzo ;d.Uwielbiam Jastarnię <3.;d.















3 komentarze:

  1. sliczne zdjecia :D

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko porśba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jastania to przeprzeprzepiękne miejsce, zapraszam do obserwowania mojego bloga http://misscandlle.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, z Jastarni mam same dobre wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .