sobota, 18 sierpnia 2012

już w domu / zakupy itp. ;d.

No hej :).Wróciłam już w środę wieczorem xd. Ale byłam tak wymęczona że umyłam się , oglądnęłam film i poszłam spać xd. W czwartek cały dzień jeździłam gdzieś z mamą xd.No a dzisiaj ( znaczy się wczoraj) cały dzień spędziłam z Klozą ;d.(i takim sposobem właśnie siedzę teraz po nocach i nadrabiam zaległości te komputerowe hahha xd)Najpierw ona przyszła do mnie , przyniosła mi fajniutki prezent z Karpacza :), a potem pojechałyśmy na zakupy. xd. Jestem z nich strasznie zadowolona ;d.No i kupiłam dzisiaj też Conversy;d.No ogólnie miałam dzisiaj szczęście w nieszczęściu ale nie będę o tym opowiadać hahhahaxd.W Iławie było cudownie zresztą jak zawsze :).

zdjęcie by ozdobić posta :

iiii idę spać :))). 

ps.jak wam mijają wakacje ? :) 

6 komentarzy:

  1. koniecznie pokaż zakupy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie pokaż conversy , jaki kolor ?
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh nie umiem tego koloru nazwać taki jakby zielonkawy , dobra porobię zdjęcia i pokażę ;d.

      Usuń
  3. od razu w oczy rzucają się twoje rzęsy, idealnie podkręcone :D

    zapraszam, dopiero zaczynam, liczę na wasze wsparcie.
    http://verscada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .