sobota, 25 sierpnia 2012

Z ostatnich zakupów ;d.

Więc już strasznie długo nie dodawałam postów tego typu ;d.Jakoś zawsze jak wracałam z zakupów to twierdziłam że nie będę takich postów dodawać xd.Ale ostatnio byłam na zakupach więc stwierdziłam że mogę taki post zrobić bo czemu nie;d.Miałam ogólnie dodać go już jakiś czas temu no ale nie miałam czasu zrobić nawet zdjęć tych rzeczy.Dopiero dzisiaj rano miałam trochę więcej wolnego czasu ;d.

New Yorker:



 Tally Weijl :

House : 

Converse :



Nike: 

mam robić takie posty czy raczej nie ? ;d. 

5 komentarzy:

  1. Baardzo ładna ta bluzka z krzyżem :)
    Zazdroszczę conversów i bejsbolówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! świetne zakupy :) zazdroszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że rób :D Boskie conversy <3

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .