czwartek, 27 września 2012

W końcu zdrowa ;d.

Witam ;d.Dzisiaj wróciłam już do szkoły ;d.Czuję się już dużo lepiej :).W końcu ;d.No cóż w szkole nazbierało mi się sporo zaległości.Sporo kartkówek i sprawdzianów do napisania.A jeszcze dowiedziałam się że mamy w grupach na fotografie nagrać film ;d.Tak film ;o.Mamy tylko dwa tygodnie.Co prawda ten film nie ma być jakiś długi no ale ;o xd. Na szczęście mamy fajny plan,tylko żeby to wszystko tak fajnie wyszło :) xd. No ogólnie mam strasznie dużo roboty.Ale muszę dać radę ze wszystkim muszę ;d.

poniedziałek, 24 września 2012

Dalej chora,dalej w domu -,-.

Hej hej :).Więc ja dalej męczę się z chorobą,mam już dość siedzenia w domu :(.W środę chce już iść do tej szkoły,ale nie wiem czy dam radę.No niestety dalej źle się czuję.Nie wiem dlaczego tak jest.Biorę lekarstwa,siedzę w domu a wcale nie jest lepiej :(.W piątek dyskoteka w szkole,nie wiem czy idę ;d.Puki co zaraz zabieram się za przepisywanie kolejnych lekcji , a potem zobaczę co będę robić ;d.

zdjęcie stare,jeszcze z wakacji. 

ps.Nie wiem czy o tym wspominałam czy nie ( coś mi się wydaję że nie ).Ale no niestety nie mam już kolczyków z dwóch stron w nosie.Ten który przekuwałam w te wakacje niestety nie wytrwał długo.Wyjęłam go tylko na parę godzin i dziurka zarosła ;/.Jak na razie nie będę przekuwała po raz drugi.Ale strasznie podobają mi się te kolczyki z dwóch stron w nosie więc kiedyś jeszcze będę miała ten drugi heh ;d. 

piątek, 21 września 2012

chora,chora -,-.

hej,hej xd.No i niestety dopadła mnie już choroba.Od paru dni siedzę już w domu.Mam jakieś zapalenie gardła.Mam nadzieję że do następnego tygodnia już będzie ok ;d.Zaraz zabieram się za przepisywanie lekcji,a potem muszę jeszcze zrobić jakąś kamerę na fotografie xd.


Jakieś zdjęcie z soboty ;d.Widać na nim moje warkoczyki które robiłam w Zakopanym xd.
Jakieś pytania ? :)

niedziela, 9 września 2012

Szkoła , szkoła , szkoła ... ;d.

A więc szkoła rozpoczęta i już znowu nie mam na nic czasu.Znów wrócił mój okropny humor :( ... Mam nadzieję że jakoś to będzie.A jutro znowu trzeba tam wrócić.No nic , jakoś trzeba dać radę xd.Ten czas kiedy po wakacjach trzeba wrócić do tej codzienności - jest taki trudny ;oo xd.Jeszcze gorsze jest to że na dworze jest już coraz zimniej... :(. Fakt że w jakiś tam sposób lubię jesień i ten cały klimat ale ostatnio lekko zamarzam na dworze heheh xd.Wczoraj w końcu się wyspałam <33 :),a potem jakoś wzięło mnie na sprzątanie ;d.Jejcia posprzątałam chyba prawie każdy zakamarek mojego pokoju xd. Szafki itp. heh xd.No i dobrze :).Dzisiaj , zaraz zabieram się za kompanie psa :),potem za lekcję -,- i ogarnąć trzeba się do tej szkoły :(,a jakoś o 16 z dziewczynami , jeszcze nie wiem co będziemy robić ale coś się wymyśli ;d.A jak u was ? Jak powrót do szkoły ? ;d.Nie wiem jak często będę tu teraz pisać,ale jak coś to zapraszam na Photobloga  tam staram pisać sie jakieś krótsze ale częstsze notki ;d.Jak ktoś chce to zapraszam heh xd.


poniedziałek, 3 września 2012

Zakopane 2012.

Jutro już zaczyna się szkoła.Czas pożegnać wakacje i wszystko co jest z nimi związane.Ja dodaję jeszcze posta właśnie o tematyce WAKACJE.

W Zakopanym byłam już trzeci rok z rzędu.Dlatego właśnie ( oraz jeszcze z kilku powodów ) nie byłam za bardzo zadowolona że miałam tam jechać w tym roku xd.Ale oczywiście tam jest pięknie.Pierwsze dni nie były najlepsze,byłam w jakimś dziwnym humorze xd.Ale potem wszystko się polepszyło.Ogólnie było nawet nawet fajnie ;d.Szkoda tylko że tak szybko zleciało ;d.

Dodam tym razem pełno pełno zdjęć ponieważ nie chce dzielić już tego na kilka postów bo jestem strasznie do tyłu na tym blogu ;d.








































sobota, 1 września 2012

Lekka zmiana ;dd.

No więc już dzisiaj rano wróciłam.Ale o Zakopanym napiszę jeszcze później bo muszę dodać post który powinien pojawić się tu już jakiś tydzień temu.Byłam ostatnio u fryzjera i dokonałam pewnej zmiany z moimi włosami.Miałam na głowie już straszne odrosty i ogólnie chciałam coś jaśniejszego xd. (Uwielbiam zmiany :) ).I teraz na głowie mam brąz z czerwienią i jaśniejsze końcówki tak jak chciałam ;d.Podcięłam też końcówki i zrobiłam grzywkę ;d.Ogólnie wyszło tak jak chciałam.Ja jestem zadowolona ;d.

Jakieś zdjęcia na których widać moje nowe włosy xd.:




oczywiście w rzeczywistości wygląda to inaczej xd. no i niestety nie widać na zdjęciach jaśniejszych końcówek ;<.

ps.co sądzicie o takiej zmianie ? ;d.