poniedziałek, 24 września 2012

Dalej chora,dalej w domu -,-.

Hej hej :).Więc ja dalej męczę się z chorobą,mam już dość siedzenia w domu :(.W środę chce już iść do tej szkoły,ale nie wiem czy dam radę.No niestety dalej źle się czuję.Nie wiem dlaczego tak jest.Biorę lekarstwa,siedzę w domu a wcale nie jest lepiej :(.W piątek dyskoteka w szkole,nie wiem czy idę ;d.Puki co zaraz zabieram się za przepisywanie kolejnych lekcji , a potem zobaczę co będę robić ;d.

zdjęcie stare,jeszcze z wakacji. 

ps.Nie wiem czy o tym wspominałam czy nie ( coś mi się wydaję że nie ).Ale no niestety nie mam już kolczyków z dwóch stron w nosie.Ten który przekuwałam w te wakacje niestety nie wytrwał długo.Wyjęłam go tylko na parę godzin i dziurka zarosła ;/.Jak na razie nie będę przekuwała po raz drugi.Ale strasznie podobają mi się te kolczyki z dwóch stron w nosie więc kiedyś jeszcze będę miała ten drugi heh ;d. 

8 komentarzy:

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .